Hop til indhold

Nicole Vejle - fantastisk

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/347566

Jeg havde længe kigget på denne annonce og tænkt er er det for godt til at være sandt... Flere gange taget tilløb til at nu skulle det være, men ikke...

Bange for at det var en fake profil... Men jeg skulle da tage så grueligt fejl. 

Endelig tog jeg mig sammen og ringede op. Telefonen blev taget med det samme og jeg oplevede en rar stemme der svarede pænt tilbage. 

Hvornår vil du komme? 

Om 1 ½ time. 

Ok det er fint, sms mig 30 minutter før. 

Jeg gjorde mig klar, badet, barberet, renset negle, deo og parfume og en ny strøjet skjorte. 

Fremme ved adressen var jeg mega nervøs, ringede på og kunne høre en person komme gående mod døren. Jeg tog en dyb indånding og sagde til mig selv, er det ikke hende fra annoncen så går du igen. 

Døren blev åbnet og så stod hun der.. 

Nicole. Smuk, smilende, imødekomme, og bare helt fantastisk. 

Hun viste mig ind i hyggerummet, og vi fik afregnet for gfe 45 minutter. 

Og jeg skal da lige love for jeg fik gfe for det. 

Superfransk, jeg slikkede hende, kys, 69, alle stillinger... Og bare wow. 

Jeg vil ikke gå i mere detaljer om hvad vi lavede, men det var bare perfekt. 

Jeg har været i det her game i cirka 20 år... Og det her nok det bedste jeg har oplevet. 

Drenge/mænd.. Lad være med at tage 20 minutter hos hende uden gfe. 

For gfe.... Det kan hun levere. 

Det var der flere andre gp'er der kunne lære noget af. 

Skrevet

Men annoncen er væk allerede.

Mvh

Skrevet
  • Author
amatør skrev, for 3 timer siden:

Mvh

Ja, underligt . Hun sagde ellers hun ville være der til onsdag. Jeg overvejede nemlig et genbesøg. 

Redigeret af Jernet
Stavefejl

Skrevet
amatør skrev, for 7 timer siden:

Mvh

Den er oppe igen nu

Skrevet

Jeg havde godt set annoncen og tænkte også, det er fake..

Så fedt at du havde en god oplevelse 

• 3 months later...
Skrevet

Jeg genopliver lige denne tråd, da jeg her til aften besøgte flotte, frække og søde Nicole

Jeg er normalt ret skeptisk overfor østeuropæiske pigee, da det er svært at forudse, om de kun er i branchen for at tjene nogle hurtige penge, eller om de rent faktisk også nyder deres arbejde. Og det gør Nicole. 

Jeg havde over sms bestilt 30 minutters girlfriendsex. Udover det normale er det med blow uden, våde kys og så var hun også med på, at vi startede med at tage et brusebad sammen. 

Da jeg var blevet lukket ind af Nicole foreslog jeg egentlig, at vi ændrede det til 45 minutter, men måtte hun beklageligvis sige nej, da hun havde en anden aftale bagefter. Egentlig ret sympatisk, da andre piger måske ville takke ja til den ekstra indtægt og så sørge for alligevel at gøre det færdigt på 30 minutter. Eller også lade den næste fyr vente. Men ikke hos Nicole - hos hende er en aftale en aftale.

Nicole er som hun skriver i annoncen cirka 32 år, mellemhøj med store babser, der er hjulpet lidt på vej. Hun er slank uden at være et tøjstativ, glatbarberet og taler rigtig godt engelsk.

Alt i alt en rigtig god oplevelse, hvor vi knaldede både i sengen, stående og i sofaen, så jeg er 100% tilfreds og synes at 1.000 kroner er et godt tilbud for gfe-pakken. Hos andre skal man tilkøbe en masse ekstra til basisprisen og så løber det pludselig op.

Skrevet

I øvrigt arbejder hun og veninden i et lokale, der tidligere husede et af byens klassiske bordeller, hvor jeg de sidste 25 år har kneppet mange søde piger. Så det var helt nostalgisk igen at have sex der. :rolleyes:

Skrevet
Liderbukken skrev, for 3 timer siden:

I øvrigt arbejder hun og veninden i et lokale, der tidligere husede et af byens klassiske bordeller, hvor jeg de sidste 25 år har kneppet mange søde piger. Så det var helt nostalgisk igen at have sex der. :rolleyes:

Jeg er for ny i gamet. Kan du være mere præcis uden overhovedet at give adressen.

Skrevet
Skanderbronx skrev, for 7 timer siden:

Jeg er for ny i gamet. Kan du være mere præcis uden overhovedet at give adressen.

Et sted mellem Nørreport og Skøjtehallen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.