Trækvinden 308 Skrevet 11. September, 2022 (edited) Linda Johansen parkerer sin Tesla og stiger ud. Hun kikker sig omkring for at sikre sig at der ikke er nogen i nærheden der kender hende. Så går hun med raske skridt hen mod døren og går ind. Der sidder en mand bag et bord. Han smiler: Har du en aftale? Ja, svarer hun. Jeg hedder Ida. Jeg har en aftale med Anders. Telefonmanden kikker på computerskærmen: Ida, Ida, hvad tid skulle det være? Åh, undskyld, siger Linda. Jeg hedder Emma. Jep, svarer manden. Anders er parat om ca. fem minutter. Vær så god at tage plads! Linda har aldrig mødt Anders. Hun kender ham kun fra klinikkens hjemmeside, hvor der er et link under drengene. Der er der flere nøgenbilleder af ham med sløret ansigt. Der er følgende informationer: Alder: 21 Højde: 189 cm Vægt: 80 kg Penis: 19 cm (stiv) Da Linda lidt efter kommer ind i rummet, kommer Brian som kalder sig Anders, hende i møde iført t-shirt og boxershorts. Han giver hende et knus og siger Heeej med kælen stemme. Han fortsætter: Det var ½ time? - Ja, Hun rækker ham nogle sedler. Brian går ind i et tilstødende værelse og lægger pengene i et aflåst skab. Da han kommer tilbage, er Linda ved at klæde sig af. Snart er hun helt nøgen. Hun nikker mod briksen: Læg dig! Han adlyder Hun kravler hen mod ham, hiver hans boxershorts af og begynder at slikke hans pik. Den er virkelig king size, og den bliver hurtigt endnu mere king size. - Jeg vil mærke dig nu, siger hun. Han tager t-shirten af, sætter kondomet på, og lægger sig oven på hende. Efter kort tid begynder hun at skrige af vellyst. Stop et øjeblik, siger hun lidt efter. Er du kommet? spørger han. - Ja. Han trækker pikken ud. Der er stadig ca. 25 minutter tilbage. Han lægger sig ved siden af hende og lægger armen om hendes skulder. Er du gift? spørger han - Nej. Så kommer hun i tanke om vielsesringen som hun har glemt at tage af. Dvs., jo, retter hun det til. Han gider ikke bolle med mig, tilføjer hun. Og så er det jo godt at der er sådan et sted som Sexy Boys. - Kommer du fra arbejde? vil han vide. - Nej, jeg er husmor. Hvordan med dig. Har du andet arbejde end her? Brian har de sidste syv år arbejdet som bartender, men det kan han ikke sige når nu der står på hjemmesiden at han er 21. Han fortæller i stedet om et universitetsstudie som han lige er startet på, og håber at hun ikke vil stille uddybende spørgsmål. ******************** Da Linda kommer hjem til Lillefar, spørger han, hvorfor hun er så sent på den. Han har ringet til hende, men hendes telefon var slukket. Han har været bekymret. Det må du undskylde, siger hun. Der var nogle ting der skulle ordnes på kontoret. Telefonen må være løbet tør for strøm. Ok, svarer han. Jeg varmer lige maden op i mikroen. Mens de spiser, fortæller Lillefar at han har fået en besked fra skolen. Der er problemer med den yngste. Læreren vil gerne have et møde. Hvad går problemerne ud på? spørger hun. Hun får en længere forklaring, men hører ikke rigtig efter. Hun tænker hele tiden på Anders. Hun sørger for at svare ja og nej de rigtige steder. Sent om aftenen da de ligger i sengen, lægger han sig tæt op ad hende og bevæger hånden ned til hendes trusser. Nej, siger hun, jeg er alt for træt. Han vender sig om på den anden side. Han har længe haft mistanke om at hun ser andre mænd. Det piner ham, men han vil ikke sige noget. Det vil jo ikke ændre på noget. Næste dag mens Lillefar står i køkkenet, låser Linda sig inde på sit arbejdsværelse. Hun sætter sig ved computeren og skriver en anmeldelse af Anders som hun vil lægge på Eroguide. Hun fortæller om den vilde oplevelse og om, hvordan hun lige havde fået sin femte orgasme da telefonmanden bankede på døren, fordi tiden var gået. Anders kan helt klart anbefales!!! Redigeret 11. September, 2022 af Trækvinden 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 11. September, 2022 Har du et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 11. September, 2022 Jeg forstår nogle af Anders' løgne. Det med alderen, det med beskæftigelse, det med navnet. Men hvorfor i alverden lyve sig dårligere udrustet end man er. I hvad verden er 19cm king size, virkelig king size eller endnu mere king size. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trækvinden 308 Skrevet 11. September, 2022 Kaspersen skrev, for 1 time siden: Jeg forstår nogle af Anders' løgne. Det med alderen, det med beskæftigelse, det med navnet. Men hvorfor i alverden lyve sig dårligere udrustet end man er. I hvad verden er 19cm king size, virkelig king size eller endnu mere king size. Det er bordelfatter der står for hjemmesiden. Jeg ved ikke om han har haft mulighed for at kontrollere rigtigheden af de 19 cm. Jeg kender heller ikke dit erfaringsgrundlag, men ifølge den statistik jeg har læst, har 85% af alle mænd en penis på 15 cm eller derunder i erigeret tilstand, og hvis det er rigtigt, så er 19 cm vel king size? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 11. September, 2022 Trækvinden skrev, for 5 minutter siden: Jeg kender heller ikke dit erfaringsgrundlag, men ifølge den statistik jeg har læst, har 85% af alle mænd en penis på 15 cm eller derunder i erigeret tilstand, og hvis det er rigtigt, så er 19 cm vel king size? King size+++ member her. Så ja, spørgsmål om reference. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trækvinden 308 Skrevet 11. September, 2022 Lasselas skrev, for 16 timer siden: Har du et link? Linket var: http://sexyboys.dk/boys/anders/index.php …men det virker ikke mere, så han er nok ikke på den klinik mere. Der er en Simon på Cock Galores, der ligner ham meget. Han holder sig godt. Der er gået over to år, men han er stadig 21 år. Du må endelig skrive en anmeldelse, hvis du besøger ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg