Mads511 10 Skrevet 10. September, 2022 Kære alle nuværende og tidligere sexarbejdere Jeg er næstformand for Dansk Handicap Forbunds Ungdomskreds, og vi har mere end svært ved, at finde en nuværende eller tidligere sexarbejdere, som vil holde et oplæg om deres arbejde, og evt. erfaringer med mennesker med fysisk handicap. lørdag d.3/12 kl.11:00-12:00 på Brogården i Middelfart . Vi har både haft fat i SIO, som har lovet, at høre deres medlemmer, dog uden, at vi har kunne få fat i dem efterfølgende, samt en psykolog med kontakter indenfor miljøet. Vores budget ligger på 3-5.000 kr. plus transport for et oplæg af en times varighed. Temaet for hele weekenden er seksualitet. Vi får bl.a. også oplæg fra en psykolog, og fremvisning af sexlegetøj Vi ved, at mange af vores medlemmer har rigtig meget glæde ved, at få besøg af en sexarbejder, og vi vil rigtig gerne være med til at nedbryde tabuet omkring købesex. Så det vil betyde meget for os, hvis en af jer, som arbejder i branchen vil bruge lidt af jeres tid til, at gøre vores medlemmer lidt klogere på, jeres arbejde, og de eventuelle erfaringer, som I har med mennesker med handicap. SIO skrev godt nok, at det kunne blive svært at finde nogle, da "der ikke mange sexarbejder der er offentlige med deres job eftersom det ofte er forbundet med stigma." Men som sagt vil det betyde vildt meget for os, og vi behøver altså ikke at have jeres rigtige navne, og betalingen kan ske kontant, hvis det foretrækkes. Og at nedbryde tabuer og stigmatisering er vel et fælles ansvar, som vi meget gerne vil gøre vores til, men vi har altså brug for jeres hjælp. Jeg har vedhæftet vores program for weekenden Med venlig hilsen Mads Knudsen Næstformand i Dansk Handicap Forbunds Ungdomskreds 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Comp 40 Skrevet 10. September, 2022 Nu kan Brogaarden ligge mange steder i dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 10. September, 2022 Comp skrev, for 5 minutter siden: Nu kan Brogaarden ligge mange steder i dk Her er det nævnt det er i Middelfart - jeg er sikker på det så også er på Fyn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 10. September, 2022 Det vil jeg gerne hjælpe med. Skriv hvis det har interesse. Knus fra tanja. 14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads511 10 Skrevet 12. September, 2022 Kære Alle Mange tak for hjælpen. Vi har nu fået en aftale på plads om et oplæg, som vi ser rigtigt meget frem til. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg