Hop til indhold
MrMojoRisin

Mistress Amandara

Recommended Posts

Hej,

Efter at fundet hende på AL, læst hendes website, søgt på Google og herinde, fik jeg endelig taget mig sammen til at aflægge en Domina et besøg

Stedet var i Aarhus og føltes ganske anonymt at komme ind. Er ikke fra Aarhus selv, men det var nemt at finde og fandt en parkerings plads tæt på. 

Hendes billeder på nettet var meget vellignende, ingen snyd der. Fik en lille snak og drik inden start. Hun talte godt engelsk, så ingen misforståelser da jeg fortalte om mine limits. Hvilket var godt da jeg var lidt nervøs for en gammel arbejdsskade, der kan give mig meget ubehag med ret basale ting, som jeg tænkte er ret almindelige at udøve i dette game.

Jeg ville gerne prøve noget soft domination med worship og tease and denial. Intet vildt som nybegynder. Det blev en super oplevelse. Hun var helt i karakter da jeg kom ud af badet. Smuk og petite, men ingen tvivl om at hun nu havde taget kontrollen. Fik en god omgang worship af hendes krop, kombineret med lidt tease, dirty talk og let afstraffelse. Hun læste mig godt, og stoppede hvergang jeg følte det var ved at være for meget. Efter det, var det over på sengen til Tease and denial. Der fik hun holdt mig lige på kanten. Var ved at komme et utal af gange, følelsen var samtidig så intens at jeg helt automatisk tryglede hende om enten at stoppe eller lade mig komme, mens jeg vred mig for at komme væk fra hendes berøring. På et tidspunkt sagde hun, okay du kan komme hvis du gør det inden jeg har talt ned til 1. Fik mig endnu en gang kørt helt op, men fik talt ned til 1 lige inden jeg kom. Fik et par slaps mens hun sagde, det var det, du missed chancen, tid til at tage hjem og tænke på hvad du gik glip af. I det øjeblik troede jeg, det var det, mens jeg samtidig var så tændt, jeg nærmest ville have gjort hvad som helst for at komme. Perfekt mindfuck til mig, da hun heldigvis gik igang igen. Til afslutning fik jeg en længere nedtælling, hvor jeg kom til en længe ventet orgasme der virkelig var noget ud over det sædvanlige. Tease and denial skal jeg helt sikker explore noget mere.

Fik slappet lidt af oven på oplevelsen mens jeg tænkte at jeg hellere måtte komme ud af døren, da jeg var ganske sikker på det må have taget over en time. Men hun sagde jeg bare kunne slappe af og tage et bad hvis jeg lyst, når jeg var klar til det. Fik mig et bad, der efter lidt at drikke mens vi talte om hvad jeg syntes var godt, skidt og om det levede om til mine forventninger. 

Hvis man som jeg har gået med tanken om at afprøve noget dominans, men samtidig også har været tøvende da det er nyt og lidt overvældende at skulle overlade kontrollen til en man ikke kender. Så kan jeg varmt anbefale hende, hun fik mig hurtig til at slappe af og sætte ord på mine tanker. Følte ingen tidspres for at komme igang, eller få mig ud af døren igen. Sød og venlig før og efter legen, bestemt og kontrollerende med god indlevelse under legen, 10 ud af 10 for mit vedkommen..

edit, tilføjet link.

https://annoncelight.dk/showad/302628

Redigeret af MrMojoRisin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Darksidw

Hun er nem at komme i kontakt med og det forgår på engelsk. Det er I den indre by. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...