Hop til indhold

Peumpoon Natasha Nørresundby

Featured Replies

Skrevet

Hej forum

Er der nogle af jer der har erfarring fra dette sted i Nørresundby?bare lige inden man bestiller tid? er hun god til sex? er hun lille eller stor osv :-)

https://annoncelight.dk/showad/292463

Redigeret af Trust-me

Skrevet
  • Author
Grabbing skrev, for 5 timer siden:

Sjovt, hvis du ser efter så er nr 2 du har linket til faktisk en anmeldelse jeg selv har lavet ;) 

sted osv er bare lavet om, men åbenbart samme annonce, og jeg kender heller ikke pigen på de 2 billeder, det er vist noget crab som jeg hopper over… sæt det også er en ombygget mand.

Redigeret af Trust-me

• 6 months later...
Skrevet

Er der nogen nye meldinger servicen?

Hende den lyshåret på billedet er det hende nogle mistænker for at være ombygget mand?

Skrevet
Randersmand skrev, den 26.3.2023 at 23:52:

Er der nogen nye meldinger servicen?

Hende den lyshåret på billedet er det hende nogle mistænker for at være ombygget mand?

Hun ser ret maskulin ud. 

Skrevet
NewPunter skrev, den 30.3.2023 at 14:56:

Hun ser ret maskulin ud. 

På billederne syns jeg ikke hun ser maskulin ud. Ligner hun billederne? Kan hun masseger eller er det kun frækt, og er nogle af delene noget ved? Er hun alene på klinikken, eller er det vilkårligt hvem man bliver maseret af

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.