Hop til indhold
Guest Callettien

Minne - Bagværd

Recommended Posts

Guest Callettien

Efter at have læst adskillige gode anmeldelser at Minne tog jeg turen til Bagsværd tidligere på ugen. 

Hun er godt nok pæn og sød. Helt naturligt smukt ansigt og krop. Brysterne er virkelig til at dåne over - naturlige er bare klasser over silikone!! 

Tog en time og startede med massage som var ok - men jeg var lidt utålmodig efter at få hende i en position hvor jeg kunne komme til at nyde hende, så det må blive en anden gang. Gjorde mig virkelig umage for at være mild og blid den første tid hvorefter hun blev pumpet og kneppet og vendt og drejet. Hun er bestemt til at rive med af begejstring og gav en helt fantastisk oplevelse med dirrende ben der klemte mig imens jeg gav den gas. 

Det skal helt sikkert gentages. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610

Tak for anmeldelsen. 

er det samme pige som før hed Minnie/Pat?

Og er hun samme sted som Champagne og Rita?

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pat, da hun var sammen med Tina. havde en hyggelig time med hende. Lige da jeg kom ind i rummet rev hun vores tøj af og satte sig på mit ansigt, så jeg kunne slikke hende. Hun bøjede sig og suttede mig uden kondom. Efter et stykke tid bad jeg hende rejse sig. På med kondom. Bad hende om at stå foran et spejl, så jeg kunne se hendes bryst og krop i spejlet. Hun lagde en hånd på hver side af spejlet. Jeg trængte ind i hende og holdt om hendes bryster, mens jeg kneppede hende og kunne se hendes krop. Smukt. Så lagde jeg hende på køjen og kneppede hende, indtil jeg sprøjtede ud over hendes mave og bryster. det var en storslået fuck.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...