Hop til indhold

Recommended Posts

God aften, 

Er tit i området i og omkring Hammel, har derfor spottet to klinikker. Nogen herinde der har kendskab til dem? Synes ikke at kunne finde særlig mange oplysninger omkring dem. 

Den ene klinik hedder "Thai Massage Hammel" - Hvad kan folk sige her? Grøn, rød eller noget helt tredje?

Den anden hedder "Mams wellness og Massage" - Igen, grøn rød eller?

På forhånd tak! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thaimassage Hammel er helt grøn og noget af det bedste og seriøse massage i Østjylland. 

Mams wellness kender jeg ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du evt linktil de steder ?

Jeg ved den på hovedgaden/strøget er 100% grøn

Også er der den på Viborgvej v Nårup. Godt nok ikke Hammel, men sker af og til de annoncere den under Hammel. Men den kan jeg ikke anbefale med nuværende besætning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
stifmeister skrev, den 10.9.2022 at 09:23:

Har du evt linktil de steder ?

Jeg ved den på hovedgaden/strøget er 100% grøn

Også er der den på Viborgvej v Nårup. Godt nok ikke Hammel, men sker af og til de annoncere den under Hammel. Men den kan jeg ikke anbefale med nuværende besætning.

Ja har generelt kun hørt dårligt om stedet ved nårup, så vil ikke tage chancen der. Gold finger har smidt et link op til klinikken, ligger lige efter hovedgaden / på samme strækning 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ukendt territorie skrev, for 7 timer siden:

Ja har generelt kun hørt dårligt om stedet ved nårup, så vil ikke tage chancen der. Gold finger har smidt et link op til klinikken, ligger lige efter hovedgaden / på samme strækning 

Er det sted også grøn, ligesom stedet nede i starten af shoppegaden? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
stifmeister skrev, den 12.9.2022 at 04:55:

Er det sted også grøn, ligesom stedet nede i starten af shoppegaden? 

Ved det ikke, derfor jeg spørg om andre ved noget. Har ikke set annonce på al. Kan være jeg skulle kigge forbi en dag for at finde ud af det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
stifmeister skrev, den 10.9.2022 at 09:23:

Jeg tror den er lukket. Skiltet ude ved vejen er væk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsefyr skrev, for 21 timer siden:

Jeg tror den er lukket. Skiltet ude ved vejen er væk

Er stadig åben. 

Men med anden besætning. 

Der lægger en tråd med dem. Cirka en måneds tid siden. 

https://annoncelight.dk/showad/344721

https://www.eroguide.dk/forum/topic/157140-århusvej-45-vhammel-gjern-dont-go-there/

Redigeret af stifmeister

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedet i Nårup har et noget blakket ry. Men hvis der er kommet gang i butikken med nye ejere, så kan det jo være anderledes. Jeg selv er en tvivler og kommer der ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...