Hop til indhold

Glejbjerg - 2 sexy latina til 1 piges pris??

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/299551

Jeg var nysgerrig, fik ikke noget svar på min tråd i efterlysninger og tænkte nu tager jeg en for holdet og havde ikke prøvet to piger på en gang :D

Kommunikationen gik hurtigt og fint på SMS og aftalen blev indgået.

Huset ligger på landet og i mørket så jeg ikke naboer. Det er nemt at komme til i bil og man kan parkere lige foran døren eller på fliseareal så bilen ikke er synlig fra gaden.

Døren blev åbnet hurtigt og jeg blev budt velkommen af en smilende pige.

Billederne i annoncen er vellignende, men det er teksten ikke.

Pige A, som åbnede døren er knap så høj med fine store velformede bryster og dejlige former.

Pige B er høj og slank med små velformede bryster og lange ben.

Pigerne er begge kønne og dejlige på hver sin måde. Jeg havde på forhånd udset mig pige B, idet hendes kropsbygning er det jeg normalt tænder mest på.

Jeg blev vist ind på et værelse som var stort og pænt. Betalingen blev afleveret til Pige A som forlod værelset. Pige B kom ind; her så jeg hende for første gang og hun skuffede ikke i forhold til billederne. Rent lagen på sengen og jeg kunne ligge mig op.

Begge piger op i sengen og pige A tager lidt styringen og kæler lidt for mig og jeg kunne nyde hendes dejlige former. Pige B gik igang med lille mig og sådan var det overordnet set. Pige A sørgede for overkroppen, mens pige B tog sig af underkroppen. Der var dog lidt variation undervejs :P

Der blev ikke sparet på vådservietter på noget tidspunkt:D

Efter afslutningen blev det lidt lidt hurtig nusning og så fik jeg mit tøj på og kunne køre igen.

Konklusion:

Jeg er glad for at have prøvet denne oplevelse. Prisen afspejler nok nærmere 2 piger til 1 1/2 piges pris, men det bekymrer mig ikke.

Jeg synes begge piger var attraktive på hver deres måde, hvis der bliver en næste gang kunne jeg godt tænke mig de byttede plads ellers må jeg blive bedre til at dirigere :)

Det var lidt træls at de talte spansk sammen undervejs, idet jeg ikke kunne følge samtalen, men jeg nød behandlingen og lod dem tale. Jeg tror ikke pige B kan engelsk overhovedet andet end enkelte ord.

Jeg er mest glad for GFE oplevelser når jeg besøger en GP og det manglede jeg her. Jeg kommer ikke bare for en udløsning, men nyder at mærke kvindens krop mod min undervejs og tage det stille og roligt. Jeg bestiller altid 1 time ved min favorit GP som er fantastisk til at gøre mig tilfreds. Nu har hun selvfølgelig også haft flere sessioner til at lære mig at kende. Måske kunne disse piger også yde det samme ved gentagne besøg eller skulle jeg blot melde melde mere klart ud?

Kommer jeg igen: Ja, det kunne jeg nok godt tænke mig. Jeg synes det var en spændende oplevelse. Der var nogle ting undervejs som jeg gerne vil have anderledes men sådan er det nok altid første gang jeg besøger en ny GP. Jeg vil tale med dem om det næste gang.

Hvis du har lyst til at prøve 2 piger, synes jeg du skal give det et skud og prøve deres service. Jeg synes det er en OK pris. 

Pige A og B tager til Aalborg næste gang.

De skal have en ros for ikke at bruge falske billeder og der var ikke nogen bagmand, som stod udenfor som skulle have penge. Jeg synes vi skal støtte op om piger som bruger deres rigtige billeder. 

Skrevet

Det er meget få som bruger bagmænd i dag....Det hedder udlejer i dag. Pigerne betaler 700 kr. hver til udlejer. I Århus og Ålborg er det 800-900. Så udlejer får 1400 skattefri kroner kontant hver dag. Ikke dårligt. Så hvis der er nogen som har plads til overs så er det altså en god forretning....bare skriv til pigerne rundt omkring...de hugger til med det samme hvis du har et godt sted til den slags til en god pris. Men du skal ikke spørge om sex for leje så lukker de med det samme.

Skrevet
dentaknemmelige skrev, for 39 minutter siden:

Det er meget få som bruger bagmænd i dag....Det hedder udlejer i dag. Pigerne betaler 700 kr. hver til udlejer. I Århus og Ålborg er det 800-900. Så udlejer får 1400 skattefri kroner kontant hver dag. Ikke dårligt. Så hvis der er nogen som har plads til overs så er det altså en god forretning....bare skriv til pigerne rundt omkring...de hugger til med det samme hvis du har et godt sted til den slags til en god pris. Men du skal ikke spørge om sex for leje så lukker de med det samme.

Tror du er meget naiv med henhold til bagmænd og priser. Men det bør nok tages i en anden tråd ;)

Skrevet

Jeg havde en helt helt helt anden oplevelse med de 2..

• 6 months later...
Skrevet

Besøgte dem for et halvt år siden ikke pigerne på billederne, men fint sex og fik megafransk af dem begge, de kan deres kram kommer meget sjældent 2 gange så hurtigt efter hinanden, fin pris for 2 piger

Skrevet
dentaknemmelige skrev, den 13.9.2022 at 18:24:

Hvad får dig til at tro at det er skattefrit ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.