Hop til indhold
Vimmy

Noget nyt fra NRW?

Recommended Posts

Jeg skal bare høre om der er nogen som har været i NRW for nyligt?...kunne man ydmygt bede om en lille update?...var det en god tur?..

Vimmy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal bare høre om der er nogen som har været i NRW for nyligt?...kunne man ydmygt bede om en lille update?...var det en god tur?..

Vimmy

Jeg melder mig skyldig :lol:

Det var en super god tur, en af de bedre med Halloweenfest, god mad, mange flotte piger og selvf. senge-gymnastik :D Klubber som blev besøgt var Magnum, 2xLR, 2xGT, 2xACA og Samya. Gentagelser fremmer forståelsen :lol:

Håber jeg får tid til at skrive en lang beretning.

PS.

(jeg kan nævne Sabrina fra GT, hun er sød, altid flirtende og hun fået smukt hår :D )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mine besøg på ACA ligger tilbage til August...... Jeg var en superglad mand bagefter, 9 piger i alt der havde forkælet mig.... Ingen dårlige en del helt fantastiske :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vimmy

Næ heller noget nyt fra min side vedr Nrw. :?

Dog kan jeg give et lille tip hvis du har mulighed for at komme lidt længere ned i Tyskland.

Ved Offenburg ligger der en skøn klub. den hedder Lancelot og er utrolig pæn i inventaret - både det der bevæger sig og det som ikke bevæger sig. :lol:

.

Jeg besøgte klubben i oktober sidste år

her et link http://www.fkk-lancelot.com/de/home/

prøv også lige at se søsterklubben i Freiburg: http://fkk-palast.com/index.php

"Das ist aber sehr schön"

Du kan finde deres samarbejdspartnere under "Partner".

Hvert år i oktober har de en BJ konkurrence hvor et vis antal af de kvindelige gæster deltager - så har de mænd der vil deltage et skema som de udfylder - og der bliver fundet en vinder :P

har dog aldrig haft mulighed for at deltage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vimmy

Næ heller noget nyt fra min side vedr Nrw. :?

Dog kan jeg give et lille tip hvis du har mulighed for at komme lidt længere ned i Tyskland.

Ved Offenburg ligger der en skøn klub. den hedder Lancelot og er utrolig pæn i inventaret - både det der bevæger sig og det som ikke bevæger sig. :lol:

.

Jeg besøgte klubben i oktober sidste år

her et link http://www.fkk-lancelot.com/de/home/

prøv også lige at se søsterklubben i Freiburg: http://fkk-palast.com/index.php

"Das ist aber sehr schön"

Du kan finde deres samarbejdspartnere under "Partner".

Hvert år i oktober har de en BJ konkurrence hvor et vis antal af de kvindelige gæster deltager - så har de mænd der vil deltage et skema som de udfylder - og der bliver fundet en vinder :P

har dog aldrig haft mulighed for at deltage.

Tak for tippet

Disse klubber ser vældige interessante ud, kan du skrive lidt mere om dem og hvordan er pigernes udseende og alder (på hjemmesiden kan man dog se pigerne) sammenlignet med fx Hessen reference klubber som Oase og World.

Entre 50-60€

Priser 60€ pr. ½time

Jeg kan se de har samme partnerskab som Globe i Zurich (de har mange penge). Derfor er indretningen meget gennemført. Ærgerlig at de ligger så lang nede i Tyskland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var jo også i NRW for nyligt. Jeg stødte til Nille dernede, så jeg kunne holde en forlænget weekend i FKK himlen, og vi kunne være Wiingmen for hinanden.

Jeg nåede Livingroom (½), Goldentime (x2), Acapulco (x2) og Samya.

Jeg fik også tilbragt en del tid sammen med Sabrina på Goldentime.

Vimmy - Carla var der desværre ikke!

På Acapulco løb jeg ind i en rigtig sød og relativt ny babe ved navn Julia - rumæner, modelhøjde og krop, sort hår, smukke øjne og en fantastisk røv - balder af stål :). Jeg endte med at bruge 2 timer i rummet sammen med hende, hvor jeg kom 3 gange og jeg fik også hende til at komme - hun havde ikke noget imod at jeg brugte fingrene på hende og hun blev sjaskvåd i skeden af min behandling og jeg fik givet hende en god orgasme, som hun bagefter takkede mig for med lidenskabelige tungekys og en vild ridetur. Hun var simpelthen så sød og god til at kysse/nusse at jeg ikke kunne få mig selv til at stoppe, selvom jeg egentlig var sulten og der var for koldt i rummet. Det er aldrig før sket at jeg har kunnet komme 3 gange på så kort tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dog kan jeg give et lille tip hvis du har mulighed for at komme lidt længere ned i Tyskland.

Ved Offenburg ligger der en skøn klub. den hedder Lancelot og er utrolig pæn i inventaret - både det der bevæger sig og det som ikke bevæger sig. :lol:

.

her et link http://www.fkk-lancelot.com/de/home/

prøv også lige at se søsterklubben i Freiburg: http://fkk-palast.com/index.php

Tak for Tips :)

De nævnte klubber ligger i delstaten Baden-Württemberg og ikke i Nordrhein-Westfallen, men det kan de vel ikke gøre for :) . FKK Paradise i Stuttgart ligger jo også i Baden-Württemberg. Kort over tysklands delstater:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... h_2010.png

Jeg har aldrig fået besøgt nogen klubber i Baden-Württeberg. Det kan være at man skulle prøve det en gang. Umiddelbart er det længere at køre, hvis man er i bil fra Danmark. Jeg kan se at man godt kan flyve til Stuttgart fra København, men det ser kun ud til at være Sas og Lufthansa, som flyver direkte, hvilket bevirker at der høje priser på den strækning pga. manglende konkurrence.

Hvert år i oktober har de en BJ konkurrence hvor et vis antal af de kvindelige gæster deltager - så har de mænd der vil deltage et skema som de udfylder - og der bliver fundet en vinder :P

har dog aldrig haft mulighed for at deltage.

Det lyder ellers som en ret spændende konkurrence :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var jo også i NRW for nyligt. Jeg stødte til Nille dernede, så jeg kunne holde en forlænget weekend i FKK himlen, og vi kunne være Wiingmen for hinanden.

Jeg nåede Livingroom (½), Goldentime (x2), Acapulco (x2) og Samya.

Jeg fik også tilbragt en del tid sammen med Sabrina på Goldentime.

Vimmy - Carla var der desværre ikke!

På Acapulco løb jeg ind i en rigtig sød og relativt ny babe ved navn Julia - rumæner, modelhøjde og krop, sort hår, smukke øjne og en fantastisk røv - balder af stål :). Jeg endte med at bruge 2 timer i rummet sammen med hende, hvor jeg kom 3 gange og jeg fik også hende til at komme - hun havde ikke noget imod at jeg brugte fingrene på hende og hun blev sjaskvåd i skeden af min behandling og jeg fik givet hende en god orgasme, som hun bagefter takkede mig for med lidenskabelige tungekys og en vild ridetur. Hun var simpelthen så sød og god til at kysse/nusse at jeg ikke kunne få mig selv til at stoppe, selvom jeg egentlig var sulten og der var for koldt i rummet. Det er aldrig før sket at jeg har kunnet komme 3 gange på så kort tid.

Halloweenfesten var heller ikke dårlig, entreen kostede 50€ men maden blev opgraderet væsentligt med stor grill buffet, friske Kebab retter, forskellige pinde madder og drikke, der var en masse piger i Halloween kostumer, vi købte også lidt Halloween ting og morede os vældig med pigerne. Der var også forskellige showdance, strip mv.

Ja jeg husker Julia :) hun er dejlig og kan noget magi på dig, ærgerlig hun ikke var i klubben på dag 2 , for så havde du nok hygget med hende i 2+ timer, jeg havde mine favorit piger som jeg hyggede mig med :),

og tak for godt selskab og tak for din tålmodighed, for det blev altid sent (kl.4-5 stykker) inden vi når hjem til vores hotel, pigerne ville jo ikke give slip på mig eller er det omvendt hæhæ. :lol::lol::lol: :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

De nævnte klubber ligger i delstaten Baden-Württemberg og ikke i Nordrhein-Westfallen, men det kan de vel ikke gøre for :) . FKK Paradise i Stuttgart ligger jo også i Baden-Württemberg. Kort over tysklands delstater:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... h_2010.png

Jeg har aldrig fået besøgt nogen klubber i Baden-Württeberg. Det kan være at man skulle prøve det en gang. Umiddelbart er det længere at køre, hvis man er i bil fra Danmark. Jeg kan se at man godt kan flyve til Stuttgart fra København, men det ser kun ud til at være Sas og Lufthansa, som flyver direkte, hvilket bevirker at der høje priser på den strækning pga. manglende konkurrence.

Klub designet ser lækkert ud og har en gennemført stil, billeder snyder altid lidt for de blev taget da klubberne var nyåbnet, men de ser vældige godt ud på billederne. De skal prøves på et tidspunkt. Vi lejer en turbus og kører rundt i hele Tyskland på klub turné :D :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille skrev:

Tak for tippet

Disse klubber ser vældige interessante ud, kan du skrive lidt mere om dem og hvordan er pigernes udseende og alder (på hjemmesiden kan man dog se pigerne) sammenlignet med fx Hessen reference klubber som Oase og World.

Ved ikke om der er så meget at berette, pigerne kan du se på billederne. Tror at sammensætningen er den samme som andre steder i NRW og Baden dvs en del østeuropæiske piger og lidt fra Vesteuropa.

Indretningen er flot og venlig betjening i baren, wellness fungerer fint.

Jeg har aldrig været på World og Oase så disse klubber kan jeg ikke sammenligne med.

var sammen med Alexia - hun er en utrolig flot pige - sjælden set så køn :) var vist fra Bulgarien.

Jeg tror at de det forholder sig således at de piger der er under "superstars" er på den pågældende Club, og "stars" er dem alle - der veksler runde imellem sammenarbejdspartnere.

Der var en afslappet stemning og ingen pres med at komme op på værelset så hurtigt.

Wegmann :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig været på World og Oase så disse klubber kan jeg ikke sammenligne med.

Jeg tror at de det forholder sig således at de piger der er under "superstars" er på den pågældende Club, og "stars" er dem alle - der veksler runde imellem sammenarbejdspartnere.

Tak Wegmann,

så de snyder med pige-galleriet, fordi listen dækker over flere klubber og alle pigerne er ikke tilstede i samme klub? Godt at vide så man ikke sætter forventningerne i vejret.

Hvad snakker vi om i antal piger på en aften, 30-40 stykker ?

Hvis du ikke har besøgt Oase, World og Artemis, så er det en stor mangel i din FKK-opdragelse :lol::mrgreen: Kan du så se at komme af sted . :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nille

Ja det er rigtigt at der "snydes" med listen, jeg kan i hvert fald genkende nogle af pigerne fra listen i deres søsterklubber.

Vil gætte på at der var ca 15-20 piger.

Mht Oase World mm:

"ja ja jeg skal nok" :)

Nu er jeg selvlært, eller sådan autodidakt - så det må komme med tiden :D

Måske man skulle melde sig ind i en klub 8-)

Wegmann :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...