Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi her forleden

Jeg var kun interesseret i sex denne aften. Jeg ville prøve hende den lille lady på billederne (de 2 sidste i deres profil) Da jeg ringede lød mutter uforstående -og sagde bare "kom og kik" "ja du kommer bare nu" så det gjorde jeg -blev modtaget af mutter (ny mutter? har prøvet hende 1 gang til massage) nå men hun gjorde ikke antræk til at hente hende den lille, og viste mig ind i rummet til ve. -og bad mig klæde mig af. -Så jeg henviste til mit opkald -hvor hun sagde "nåååh hende" kom og se -hende lillepigen lå på maven på en gæsteseng i deres værelse -ved siden af -og blev noget overrasket (hun forstod kun thai) så mutter forklarede -og hun kom ind og smilte venligt, og sagde et eller andet på thai -fik aftalt via mutter ½time sex til 1000kr. -kunne også få 1 time til 1.500kr. -men jeg bestilte ½ time. Jeg kom af tøjet og lagde mig op på ryggen -hun beholdte undertøjet på........... så jeg tænkte "???" hun begyndte at massere mine fødder og ben -da jeg kunne nå hendes bryster -begyndte jeg at gramse lidt -hun masserede bare videre... -Jeg havde allerede sagt en del på thai til hende -som hun smilte af -og svarede høfligt. Så efter 10minutter vel -hvor hun forsat ikke var kommet videre -sagde jeg "Bumbum" -hun smilte og tog lidt på lille mand... -jeg satte mig op -og tog hende ind til mig -hun var utrolig lækker at kramme -hun tog resten af tøjet af -og vi kyssede og krammede -hun var bare sweet... -jeg var helt klar til hende -men så skulle hun lige hente kondom -kom hurtig tilbage -og lagde dem ved siden af mig og vi kyssede og krammede lidt mere... -jeg har ingen behov for kondom -og jeg tænkte "måske hun helle ikke har" -men efter 5 minutter mere -tog hun 2 det ene kæmpe stort, og det andet alm. og kikkede på min pik der var helt klar -så valgte hun det store -og det var sgu stort, at få på -hun fandt noget glidecrem og smurte på -og jeg lagde mig op på ryggen -hun kravle op på mig, og vi kyssede og krammede -hun var virkelig lækker -da hun mærkede min pik med fissen, og kørte lidt rundt -blev jeg helt vild -så jeg ville gerne indenfor -og pressede lidt opad -kom ind få cm. men jeg kunne se det ikke var godt for hende -spurgte om det gjorde ondt... -"lidt" svarede hun tøvende -og hun bevægede sig lidt længer ned over min pik -og drejede hoved (det gjorde ondt på hende trods glidecrem) jeg forsøgte at være blid og ikke støde igennem -men det blev aldrig rigtig godt -og jeg sagde hun bare kunne rive den af på mig... Da vi begyndte at bolle kunne jeg pludselig lugte hendes fisse ikke var frisk -ligeså sød og lække som jeg synes hun var -ligeså træls var det at få sådan en dårlig lugt, når jeg var allermest liderlig -jeg kom hurtig -da hun spillede min pik -og hun begyndte at tørrer og tørre med forskelligt papir -jeg bad dog om et bad -ingen problem -jeg forsøgte og forklare hende at hun havde en infektion, og hun skulle tag til lægen og få medicin... Jeg havde godt nok ondt af hende -og jeg blev super skuffet. 

https://annoncelight.dk/showad/351458

Jeg forstår ikke nogen vil havde smerter, når de knepper -og de ikke tænker det må da være noget galt! Selv om hun var ung (29år) og ikke kan tale andet end thai -så kunne mutter vel hjælpe hende til lægen. Jeg kunne desværre ikke lugte noget før hun satte med min pik oppe i sig... -Jeg blev sgu meget overrasket -også fordi hun bare var så lækker, og sød hele vejen igennem indtil da! Så jeg var trodsalt glad for vi brugte kondom. Hun afbrød ikke, det var mig der stoppede samlejet -jeg kan ikke kneppe en der vrider sig i smerte, det er sgu for "sygt" til mig!

Om det hele tiden var noget jeg ikke fattede -fordi jeg insisterede på det skulle være hende. Kunne de ikke bare sige, at hun kun giver massage i øjeblikket.

1.000kr. for sådan en oplevelse der slet ikke skulle havde fundet sted! I min verden... Det er så latterligt, at det ikke en gang er sjovt!!!

Jeg ved ikke om i andre har oplevede noget tilsvarende -eller i bare knepper videre, selv om de vrider sig i smerte for hvert stød...   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi, hvor der blev brugt et kondom så stort hanelefanten i Odense Zoo ikke kunne fylde det ud. Det blev sidste gang på stedet, som jeg har besøgt tre gange med tre forskellige piger, og ingen af dem har levet op til forventningerne. Mutter har ikke styr på den butik, så er det bedre at tage til Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for første og sidste gang for en måneds tid siden ved Jusmine, der før var på 38G, Odense. Hun har altid være rigtig sød og det har “spillet”. Hun var også rigtig sød her, men følgende skete under akten: “ slikke 100kr mere” ... hvad sker der lige, men hun fik en hund mere midt i akten, da jeg så havde slikket ganske lidt, ville hun ikke have det mere og sagde, at næste gang skulle jeg betale yderligere 100kr.

Der bliver aldrig en næste gang på den adresse - ikke værd at ofre 2x40 km på. Jusmine er heller ikke i mit kartotek mere - desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ohhh ja for pokker. Glemte det pengecirkus der var sidste gang.

Jeg havde aftalt en tid (jeg var lige i omegnen, 10 minutter væk) og en pris.

Jeg ankommer på adressen og bliver lukket ind, finder vejen ind i rummet og giver pigen de aftalte penge. Det var så ikke nok, prisen var steget. Pengene tilbage i borgerens lommer og så ud af vagten igen. På vej væk i bilen ringede Mutter så, at det var en misforståelse og hvad har vi her. Hun fik overtalt mig til at vende om mod et nedslag i prisen og løfte om, at det var klaret af nu. 

Tilbage på adressen opstod der igen disput om ydelse og tilhørende pris. Jeg burde være gået definitivt, men dum som jeg var ringede jeg til Mutter og lod hende forstå, at det her er noget rod. Hun satte efterfølgende pigebarnet på plads, og så kunne vi komme i gang med noget massage, men ærligt talt, så var jeg lidt irriteret over det cirkus der havde været; bestemt ikke en god optakt til det, der skulle være en oase af fred og afslapning. Da vi så kom til at skulle have sex, så var det med ovenstående elefantkondom.

SABENA: Such A Bad Experience Never Again.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...