Hop til indhold

Rio Diaz - uha uha en lækkerbisken -Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Det er sku` lidt med bøjet nakke jeg laver denne anmeldelse, for hende her vil jeg helst holde for mig selv og mest lyst til at ta` hende med hjem :wub:

Jeg har det sidste års tid holdt mig til en Aalborg`s faste sensuelle massører, som er helt fantastisk, men trængte til lidt mere og andet der kan tilbydes der.

Det har jeg ikke fortrudt ! -  jamen for den da’ - holdt da op, hvor hvor er hun smuk, sød og dejlig fræk. <3 Hendes billeder yder ikke ikke retfærdighed selv om det var dem der fristede mig. Jeg sidder og er lidt “lost” oven på den oplevelse :P Jeg bestilte den store pakke og fik prøvet lidt, jeg ikke havde prøvet før :eek:

Men jeg får nok ikke lov til at ta’ hende med hjem, så vi må forsøge at beholde hende i Aalborg. (så besøg hende)

Jeg skal snart besøge hende igen - det må sku’ være tæt på en 10/10

https://annoncelight.dk/showad/351424

Redigeret af Sensuel lover
Manglende bynavn

Skrevet

Hii, which masseurs or GPs do you normally visit in Aalborg, I would love to hear any recommendations!

Thanks in advance!

Skrevet
Jack267 skrev, for 13 minutter siden:

Hii, which masseurs or GPs do you normally visit in Aalborg, I would love to hear any recommendations!

Thanks in advance!

Me too

Skrevet
  • Author

G:biggrin: med chance for at afsløre mig selv, men hva’ faen det er jo et frit land. 

Det er Monika - jeg er helt vild med hende, men hun går kun lige til kanten, hvilket vist også er meningen 

Jeg tror ikke der findes ret mange bedre i hendes genre :rolleyes:

https://annoncelight.dk/showad/230550

Skrevet

Hvor sådan cirka i byen holder hun til? Og hvordan er stedet ifht renlighed og diskretion? 

Skrevet
  • Author

Det kan jeg selvfølgelig godt forstå mht. første indlæg der kan være en usikkerhed på, men en gang skal jo være den første !

Søg evt. bare på navnet og i vil finde mange af de erfarende skribenters anmeldelser, Derfor turde jeg at besøge hende ;)

Jeg er ikke blevet bedt om at skrive eller har fået rabat eller lignende, blot vældig begejstret for den smukke kvinde.

Mht. placering er det meget tæt på mølleplads og inde i en baggård. - man kan måske godt føle sig lidt klemt, når man står ved døren, men alt er glemt når vi skal op ad trappen. Sikke en udsigt :D

Jeg tror der på stedet kan være flere piger, men jeg så eller hørte ikke andre. Det virker pænt og rent og der er bad før og efter.

Skrevet

Jeg har besøgt hende for nogle år siden. da hun arbejdede som almindelig GP, Flot pige men - var min oplevelse - lidt småsur.

Skrevet
  • Author
deralte skrev, for 3 timer siden:

Jeg har besøgt hende for nogle år siden. da hun arbejdede som almindelig GP, Flot pige men - var min oplevelse - lidt småsur.

Jeg formoder ikke det er Rio Diaz du tænker på, da hun kan lidt af det hele og tror der er lang vej til hun bliver sur :D

Monika kan måske første gang virke lidt reserveret, men efter større kendskab til hinanden er hun en sød og varm kvinde og tror hun har fundet den hylde der passer til hende. 

Men måske vi skulle holde os til Rio i denne tråd ;)

Skrevet
Sensuel lover skrev, for 4 timer siden:

Jeg formoder ikke det er Rio Diaz du tænker på, da hun kan lidt af det hele og tror der er lang vej til hun bliver sur :D

Monika kan måske første gang virke lidt reserveret, men efter større kendskab til hinanden er hun en sød og varm kvinde og tror hun har fundet den hylde der passer til hende. 

Men måske vi skulle holde os til Rio i denne tråd ;)

Ja rigtigt mine bemærkninger gjaldt Monica. Beklager, at jeg har bidraget til at afspore tråden.

Skrevet

Hvad F... laver en omtale af Monika i en tråd om Rio Diaz??!

Skrevet

Har set Rios annonce. NO WAY IN HELL er de bryster B-skål som hun beskriver.

Efter danske mål er de efter min vurdering D. Minimum. Så 34B = 85/90D.

Hun der dejlig ud. Desværre har hun efter min me mening ikke helt klarhed over hendes samlede ydelser, eller hendes annonce er bare forvirrende, så jeg er meget i tvivl grundet dårlige oplevelser med sydamerikanske piger.

Redigeret af cooperdk

Skrevet
  • Author
cooperdk skrev, for 23 timer siden:

Har set Rios annonce. NO WAY IN HELL er de bryster B-skål som hun beskriver.

Efter danske mål er de efter min vurdering D. Minimum. Så 34B = 85/90D.

Hun der dejlig ud. Desværre har hun efter min me mening ikke helt klarhed over hendes samlede ydelser, eller hendes annonce er bare forvirrende, så jeg er meget i tvivl grundet dårlige oplevelser med sydamerikanske piger.

Tak cooperdk. Nu var jeg altså nødt til at besøge hende igen for at finde ud af det der bh’ værk.
Jeg må beklage, da jeg stod der glemte jeg alt om bh størrelser, da der var meget andet at tænke på :biggrin:  men husker dog min hånd var rigegeligt fyldt op. Jeg må bare sige alt sidder rigtigt i min verden og nr. 2 besøg var bestemt ikke var dårligere !

Hun tar til Aarhus i morgen og kunne godt finde ta’ turen derned. Pas på hende ^_^

Skrevet
Sensuel lover skrev, for 2 timer siden:

Tak cooperdk. Nu var jeg altså nødt til at besøge hende igen for at finde ud af det der bh’ værk.
Jeg må beklage, da jeg stod der glemte jeg alt om bh størrelser, da der var meget andet at tænke på :biggrin:  men husker dog min hånd var rigegeligt fyldt op. Jeg må bare sige alt sidder rigtigt i min verden og nr. 2 besøg var bestemt ikke var dårligere !

Hun tar til Aarhus i morgen og kunne godt finde ta’ turen derned. Pas på hende ^_^

You're welcome. Jeg når hende desværre ikke så det må blive senere. Hun ser smadderdejlig ud, ikke en pind og ikke en fedling. Rigtig gode patter efter min standard. Desværre er mange GPer lidt for ømme over dem end jeg foretrækker (dog især østeuropæere)

Hun må slås med mit midterste ben en anden gang :-D

Skrevet

Jeg er også enige med melon hun er den best thai .  God service og dejlig . Selvfølgelig skal jeg besøg hend igen . 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.