Hop til indhold
JackRabbit

Glædespige konference eller scam?

Recommended Posts

Viborg news, luder konference på viborg grimmeste hotel

Rebecca - Lussy - Sonia - Ana

Alle har forskellige menuer men er det samme sted, jeg finder det extremt humoristisk, evt. Pga gadefest fredag.

Lad os lege en leg, who is the fake profile! 

Evt følger jeg op når jeg har været en tur forbi 

Redigeret af Keeper
Navn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ringede til Sonia i går aftes. Hun nævnte et stort hotel. 

Tænk at de lægger værelser til den slags? Eller også ved de ikke hvad der foregår? 

Måske er der også bare nogen der udnytter navnet på hotellet? 

Redigeret af Keeper
Navn

Del dette indlæg

Link til indlæg
J@n38 skrev, for 6 timer siden:

Jeg ringede til Sonia i går aftes. Hun nævnte et hotel. 

Tænk at de lægger værelser til den slags? Eller også ved de ikke hvad der foregår? 

Du virker meget forarget i forhold til du er på et forum for købesex i alle mulige afskygninger:ph34r:.. Var du blevet forarget hvis det var en frisør der anvendte et af deres lokaler.? 

Redigeret af Keeper
Navn

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 55 minutter siden:

Du virker meget forarget i forhold til du er på et forum for købesex i alle mulige afskygninger:ph34r:.. Var du blevet forarget hvis det var en frisør der anvendte et af deres lokaler.? 

Nej ikke specielt, så længe man ikke lyver om det produkt der bliver tilbudt.

Skulle du nu have købt mælk og du får fløde istedet ville du så ikke også blive lidt irriteret? Alt i alt var det en god tur dejlig pige, men det var alligevel snyd og bedrag, og kan fortælle at

Ana er rigtig profil, og hun er sku sød og vellignende billeder... probelmet er at jeg skrev til Rebecca som er Ana's sekundære konto. 

Nogle gange kan man bare komme ud for at billederne ikke passer, eller billederne er det der minder om 20 år ældre end hvad der er reklameret med

Man skal bare ikke love tomater når du istedet får kartofler. 

Redigeret af JackRabbit

Del dette indlæg

Link til indlæg
SødfyrJylland skrev, for 3 timer siden:

Mit gæt er, at Ana er ægte. Glæder mig til at høre om din beretning

Ana er reel nok men hun hedder dog rebecca...  og pris listen stemmer ikke overens læs overfor

Redigeret af JackRabbit

Del dette indlæg

Link til indlæg
J@n38 skrev, for 6 timer siden:

Jeg ringede til Sonia i går aftes. Hun nævnte et hotel. 

Jeg gætter mig til de ikke har nogle ideer om hvad der foregår

Redigeret af Keeper
Navn

Del dette indlæg

Link til indlæg
JackRabbit skrev, for 55 minutter siden:

Nej ikke specielt, så længe man ikke lyver om det produkt der bliver tilbudt.

Skulle du nu have købt mælk og du får fløde istedet ville du så ikke også blive lidt irriteret? Alt i alt var det en god tur dejlig pige, men det var alligevel snyd og bedrag, og kan fortælle at

Ana er rigtig profil, og hun er sku sød og vellignende billeder... probelmet er at jeg skrev til Rebecca som er Ana's sekundære konto. 

Nogle gange kan man bare komme ud for at billederne ikke passer, eller billederne er det der minder om 20 år ældre end hvad der er reklameret med

Man skal bare ikke love tomater når du istedet får kartofler. 

Kommentaren var ikke lige til dig men den forargede kommentar som jeg citerede.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit gæt er, ingen af pigerne er ægte. Ingen af dem er, hvor de siger de er og når du ankommer til stedet, kommer der en udenlandsk gut ud og ber om penge før besøget, ellers kan det ikke lade sig gøre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Aften. 

Når der ikke nævnes adresse / navn i annonce. Så lad være med at oplyse det herinde. Jeg har ryddet lidt op i tråd. 

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
JackRabbit skrev, for 6 timer siden:

Ana er reel nok men hun hedder dog rebecca...  og pris listen stemmer ikke overens læs overfor

Så man skal ringe til Rebecca for at lave en aftale? Og det er Rebeccas billeder man skal gå ud fra? Eller er det Ana man skal ringe/skrive til? 

Hvor ser du en prisliste?

Redigeret af J@n38

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke fordi jeg skal mistænkeliggøre nogen overhoved, men jeg ved der er en person der ringer rundt, og skriver mails til de forskellige steder vi vælger at anvende, og som lader os arbejde fra deres steder.. Så hvis man ønsker stadig at kunne besøge uafhængige piger rundt omkring i landet, der arbejder fra hoteller osv, så lad være med at oplyse andre omkring hvorhenne og deslige.. Pigerne skal nok selv informerer evt interesserede parter når de ringer for at booke en tid.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JackRabbit skrev, den 8.9.2022 at 17:03:

Jeg har så lige kontaktet Ana. Hun lyder sød nok. Så håber at det hende jeg møder? Er nemlig ved at lave en aftale med hende. :)

Hun har sendt mig en adresse som jeg, på en måde, tror på passer? Men ved ikke om hun så er der? Gider ikke at tage afsted og så gå forgæves.:(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...