Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Nogen der kan hjælpe med, hvor man finder en dejlig dansk elskerinde 35+ i København, uden at skulle igennem diverse datingsider? 
 

God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du med på hvilken side du er inde på? Der er masser der rammer beskrivelsen, men du skal lige huske at der skal penge på bordet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2000m skrev, for 36 minutter siden:

Hejsa

Nogen der kan hjælpe med, hvor man finder en dejlig dansk elskerinde 35+ i København, uden at skulle igennem diverse datingsider? 
 

God dag

Hvis du ikke selv vil gøre noget for det (betale eller anvende datingsider) så skal du nok ikke forvente" at fisse bare regner ned over dig".. Håber du på der findes sådan et sted, fyldt med dejlige damer over 35, som du ikke har hørt om endnu, men hvor ensomme mænd bare kan rende ind og vælge sig en model og løbe ud igen:P.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
JenniferRomantica skrev, for 31 minutter siden:

Hvis du ikke selv vil gøre noget for det (betale eller anvende datingsider) så skal du nok ikke forvente" at fisse bare regner ned over dig".. Håber du på der findes sådan et sted, fyldt med dejlige damer over 35, som du ikke har hørt om endnu, men hvor ensomme mænd bare kan rende ind og vælge sig en model og løbe ud igen:P.? 

tager du de "35" ud af din sætning, så kunne stedet godt være Pattaya

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Hvis du ikke selv vil gøre noget for det (betale eller anvende datingsider) så skal du nok ikke forvente" at fisse bare regner ned over dig".. Håber du på der findes sådan et sted, fyldt med dejlige damer over 35, som du ikke har hørt om endnu, men hvor ensomme mænd bare kan rende ind og vælge sig en model og løbe ud igen:P.? 

Sådan nogle steder findes overalt - hvis man altså er kvinde.

Jeg har sågar hørt om at kvinder visse steder kan få penge for at dyrke sex… ak ja ligestilling….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 48 minutter siden:

Sådan nogle steder findes overalt - hvis man altså er kvinde.

Jeg har sågar hørt om at kvinder visse steder kan få penge for at dyrke sex… ak ja ligestilling….

Jeg tror faktisk heller ikke fisse regner ned over kvinder der ikke prøver;):lol:.. 

Rettelse: jeg har da prøvet at blive antastet af fulde piger i byen meeeen.. Jeg ved sku ikke om det var endt i noget håndfast så at sige:P:lol:.. Og jeg må jo også indrømme at jeg havde gjort noget ud af mig selv og jo var taget i byen så en lille indsats omend ikke ment på dem.. 

Redigeret af JenniferRomantica
Personlig erfaring efter omtanke modbeviste min egen påstand..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm der kan du bare se - den sande “regn af fisse”.  Meeen nu mente jeg det jo med omvendt køn. 
 

Men så igen - skal det regne med fisse på os mænd - så kræver det helt andre kompetencer end makeup, push-up og korte kjoler. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 8.9.2022 at 08:12:

 Håber du på der findes sådan et sted, fyldt med dejlige damer over 35, som du ikke har hørt om endnu, men hvor ensomme mænd bare kan rende ind og vælge sig en model og løbe ud igen:P.? 

Damn, det troede jeg var ideen bag Fredagsbar'en... :P

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...