Btonni 34 Skrevet 7. September, 2022 (edited) Der kommet nye piger. Ser faktisk okay ud. Vi aftalte en Quick. Blow var noget forhastet. Men jeg måtte røre bryster og mellem ben. Så det gik. Pigen dejlig stram. Vil tage hende bagfra, men så gik det galt. Hun sagde jeg var kommet. Var jeg på ingen måde. Og så var det slut. Men stedet er på ingen måder diskret. Som i slet ikk. Gammel og skidt også. Øv men så tog jeg da en for holdet. https://annoncelight.dk/showad/348956 Redigeret 9. September, 2022 af Keeper Adresse 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Btonni 34 Skrevet 9. September, 2022 Kan ikke anbefales så slet ikke. Snakkede med en god ven, som købte en times tid.. Og var ude efter en halv. Okay sex osv. Men han kom. Og så var det ud. Har andre nogle erfaringer derfra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stenentrille 117 Skrevet 9. September, 2022 Jeg er meget enig. stedet er hverken diskret eller renligt. Og alting virker meget forhastet. Jeg har også været afsted. ikke et sted jeg kommer igen uanset pigen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Btonni 34 Skrevet 11. September, 2022 stenentrille skrev, den 9.9.2022 at 11:19: Jeg er meget enig. stedet er hverken diskret eller renligt. Og alting virker meget forhastet. Jeg har også været afsted. ikke et sted jeg kommer igen uanset pigen! Sådan noget skal stoppes. De gider tydeligt ikke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg