Guest Blondine Zine Skrevet 1. November, 2013 Faldt lige over en hjemmeside, hvor en bagmand fortælle om han forretning. En ting er at de nogen steder foregår på den måde, en anden er fandme da at skive om det som han gør her... Føj siger jeg bare, men døm selv.... http://www.sextilsalg.net/ruffere/ruffer_bagmand.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 1. November, 2013 :D Nu fortæller du jo selv du er blondine. Men trods det at du ER blondine tror jeg ikke det er undgået din opmærksomhed at det er ren fiktion i forbindelse med Kvindemuseets tema om prostitution og en del af undervisningsmaterialet til skoler. Jeg blev selv interviewet af en medarbejder ved projektet, de syntes åbenbart ikke mine holdninger var representative for de fordomme om sexkunder de havde og derfor blev mine udtalelser ikke brugt . Venligst Spunsen/Bundstokken :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 1. November, 2013 Du glemte så vidst bare at læse hvad siden egentlig handler om. Det er en side der er lave til undervisning af unge om prostitution. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 1. November, 2013 Absolut dagens bedste grin .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Blondine Zine Skrevet 1. November, 2013 Du glemte så vidst bare at læse hvad siden egentlig handler om. Det er en side der er lave til undervisning af unge om prostitution. Hehe ja er vist ikke vågnet endnu, faldt bare over linket til siden, men fik sku da ikke læst resten af siden, skulle jeg da vist have gjort... UPS... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. November, 2013 Hehe ja er vist ikke vågnet endnu, faldt bare over linket til siden, men fik sku da ikke læst resten af siden, skulle jeg da vist have gjort... UPS... Selvom det er fiktion, ligger det nok alligevel tæt op af virkeligheden, det er usmagelige forretningsmetoder at behandle pigerne om varer og kød-produkter. "friktion" er rettet til fiktion :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 1. November, 2013 Selvom det er friktion, ligger det nok alligevel tæt op af virkeligheden, det er usmagelige forretningsmetoder at behandle pigerne om varer og kød-produkter. Og så har Kvindemuseet og prostitutionsmodstanderne hvervet endnu en statist der siger: 'jeg har læst det et sted - det må være sandt' Var det ikke Simon Spies der sagde 'hvis en løgn gentages tilstrækkelig mange gange, ender den med at blive opfattet som den evigtgyldige sandhed'. Når historier og formodninger om grumme bagmænd kolporteres tilstrækkeligt tit - ender mange ellers fornuftige mennesker med at tro på historierne, istedet for at forholde sig kritisk til dem og selv undersøge sagen. Venligst Spunsen/Bundstokken :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. November, 2013 Næ det var nu ikke Spies. Den konklusion er væsentligt ældre. Derimod sagde han: Hellere dårlig omtale, end slet ingen omtale. Eller : Hellere dårlig reklame, end slet ingen reklame. Og der havde han jo ret i. Det er også det der sker her. Folk husker teksten og indholdet, men ikke i hvilket sammenhæng den blev bragt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 1. November, 2013 citat Nille... "Selvom det er friktion"... øhhh - friktion er vist kun noget du har med pigerne ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 1. November, 2013 Næ det var nu ikke Spies. Den konklusion er væsentligt ældre. Derimod sagde han: Hellere dårlig omtale, end slet ingen omtale. Eller : Hellere dårlig reklame, end slet ingen reklame. Og der havde han jo ret i. Det er også det der sker her. Folk husker teksten og indholdet, men ikke i hvilket sammenhæng den blev bragt. Der skød jeg nok lidt fra hoften Man kunne jo også godt forstille sig at betragtningen stammede fra -30'erne, fra et informationsministerium i det sydlige udland , men jeg synes at huske han engang beskrev begrebet 'et faktoid' http://www.denstoredanske.dk/Sprog,_rel ... fk/faktoid http://sproget.dk/lookup?SearchableText=faktoid Venligst Spunsen/Bundstokken :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. November, 2013 Var det ikke Simon Spies der sagde 'hvis en løgn gentages tilstrækkelig mange gange, ender den med at blive opfattet som den evigtgyldige sandhedDet kan godt være, at salige Spies har sagt det, men citatets ophavsmand er Joseph Goebbels, Hitlers propagandaminister. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. November, 2013 Ja det er vel lidt ligesom, at de fleste udenlandske piger er handlede osv. Det er jo ikke ligefrem det man oplever når man besøger klubberne/klinikkerne De fortæller vidt og bredt om deres familier, ferier hvad de gerne vil osv. Selvfølgelig er der ganske ganske få, der er handlede..... men de vil altså ikke sidde med et smil på læben og et glimt i øjet og fortælle om alle de ting de godt kan lide og som betyder noget for dem Onslow beskriv på et tidspunkt en oplevelse, hvor der er stor sandsynlighed for hun var handlet.... Har selv mødt en enkelt, som måske godt kunne være det måske...... men det er jo ud af flere hundrede piger Det er frygtelig når det sker men problemmet er altså slet ikke så udbredt, som nogen gerne vil gøre det til Bagmænd der snupper en del af gevinsten, er formentlig noget mere udbredt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. November, 2013 Ja det er vel lidt ligesom, at de fleste udenlandske piger er handlede osv. Det er jo ikke ligefrem det man oplever når man besøger klubberne/klinikkerne De fortæller vidt og bredt om deres familier, ferier hvad de gerne vil osv. Selvfølgelig er der ganske ganske få, der er handlede..... Hvor mange er få ? 1 ud af 20 eller 1 ud af 100 ? Er 1 ikke 1 for mange ? Hvis I færdes under trygge omgivelser ser I nok ikke de handlede piger, men prøv at samle gadepiger op på Istedgade eller Skelbækgade hvor deres pimp står få meter bagved... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 1. November, 2013 Næ det var nu ikke Spies. Den konklusion er væsentligt ældre. Derimod sagde han: Hellere dårlig omtale, end slet ingen omtale. Eller : Hellere dårlig reklame, end slet ingen reklame. Og der havde han jo ret i. Det er også det der sker her. Folk husker teksten og indholdet, men ikke i hvilket sammenhæng den blev bragt. Jeg har jo ikke æret med her så længe, men jeg husker da mindst to "sager" med meget negativ omtale af prostituerede, som trods den dårlige omtale fik mændene til at stå i kø. Jeg tænker på tråden om den lille kineser, http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=10&t=1008 plus den om thaikvinden i Vejle, det var den historie hvor en af den prostueredes beundrere/ sponsorer, 1,2 mio kr blev nævnt, mente at det var løgn fra brugerne af Eroguides side, når de fortalte hvor mange spændende ting hun kunne lave med sine klienter. Hun havde jo lovet ham, sponsoren, at hun ikke tog tøjet af overfor andre end ham, osv osv. http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=30&t=2756&hilit=koldingvej+144+lin&start=20 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg