Hop til indhold

Recommended Posts

Har ikke mødt pigen men prøvede lave en aftale - hvis den er under forkert forum håber jeg admin kan flytte.

Kontaktede Rosina og tænkte umiddelbart billederne var fake - alt for godt for ar være rigtigt. Men ville prøve få en aftale i hus. Kan kul kontaktes via Snapchat, hvilket er suspekt.

Kom i kontakt med “pigen” , fik vide prise og at det var incall i Roskilde. Alt så langt…men…

Fik så vide at hun ikke tager kontanter pga hendes sikkerhed. Og at jeg skulle betale det fulde beløb forud ved at købe et iTunes giftcard, og give hende koden.

Selvfølgelig ikke noget jeg kunne gå med til. Kan selvfølgelig være helt galt på den men tror det er en scam…

Redigeret af Sigge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sigge skrev, for 3 minutter siden:

Selvfølgelig ikke noget jeg kunne gå med til. Kan selvfølgelig være helt galt på den men tror det er en scam…

Tak for advarslen. :) Og godt du ikke fik forudbetalt... :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hele dette sites formål er jo bl.a. at advare mod svindlere. Så lidt ironisk, at svindlere nu annoncerer på selvsamme site.

Jeg prøver lige at anmelde dette, og så må vi se, hvad der sker ved det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 8 timer siden:

Hele dette sites formål er jo bl.a. at advare mod svindlere. Så lidt ironisk, at svindlere nu annoncerer på selvsamme site.

Jeg prøver lige at anmelde dette, og så må vi se, hvad der sker ved det...

Der er flere tråde om den flok svindlere, og de er anmeldt allesammen. Det er bare som om der ikke er nogen hjemme på ledelsesgangen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skulle også lige prøve.

Jeg fik kontakt på snap og snakken gik også indtil vi snakker om betaling så var det kun iTunes card som kan betales med.

en sang om vold og snyd fra kunder og eks. den har jeg hørt fra andre men sikkert den samme svindler.

Så hold fingrene fra forudbetaling, cirkle k. Seven eleven og andre billetter.

Redigeret af Charlie2022

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...