Hop til indhold

Har der været mange aflysninger i dag?

Featured Replies

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 48 minutter siden:

I så fald piger kan de ha haft en gyldig grund.

https://nyheder.tv2.dk/krimi/2022-09-07-bilejere-har-faaet-daek-punkteret-i-stort-haervaerks-raid-i-nat?fbclid=IwAR3fmMXDTQZhoETvvWy8XmpXD-i7iulrhek-dWwA3gl7-hCbxme1MAgv-cA

Håber politiet kan opspore hvem det var spm gjorde det i dk. Så de kan få en passende straf. 

Hvad skal folk også med en stor 4-hjulstrækker inde i byen?

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 23 minutter siden:

Skal jeg ikke dømme over. Men hærværk er nu engang hærværk. 

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 34 minutter siden:

Det har jo ikke noget med sagen at gøre. 

Skrevet

Ja for en inkarneret 4 hjulstrækker fan og ejer af 2 benzinslugende stk. er det en selvfølge at have en (eller 2) :-).

-Vidste I at livstid CO2 udledningen for en Land Rover Discovery V8 3,9 liter der kører max 5 km pr liter er mindre end en Tesla?

Thats a fact. Og fornemmelsen er fed :-)

TÆnk at invitere GP i sommerhus en vinterdag med masser af sne og bare køre op i sommerhuset hvor de ikke rydder sne, mellem 1/2 og 1 meter sne, og vi jo bare kører :-)

Alene smilet hos hende, varmen i sædet sørger for hendes delikate underliv med den lille G-streng ikke fryser.

Skrevet
moden libertiner skrev, for 20 minutter siden:

-Vidste I at livstid CO2 udledningen for en Land Rover Discovery V8 3,9 liter der kører max 5 km pr liter er mindre end en Tesla?

Nej, det vidste jeg ikke. Og tvilver på det er sandt. Hvor har du den påstand fra? Rover-clubben? ;) Extraordinary claims require extraordinary proof... :)

Skrevet
moden libertiner skrev, for 1 time siden:

Det kommer vidst an på hvor mange kilometer der køres, samt energisammensætningen for strømmen til Teslaen, så næppe så stort et fact du vil gøre det til ;)

Men personligt er jeg af den holdning at folk må køre i det de vil. 

Skrevet

Til 22 cm and thick

Livstids CO2 emission: Det er nogle år siden jeg læste undersøgelsen, så den er ikke et sted jeg kan finde den. Men generelt for de undersøgelser der er fremme nu glemmer man bortskaffelses omkostningerne i form af CO2 udledning. Det meste af en Disco kan genbruges, dvs relativt let omsmelte jern aluminium. Det er straks sværere at genanvende om muligt Teslaens kulfibre, plastic og ikke mindst batterierne. Der går en del CO2 til at skaffe sig af med det.

Penisstørrelse: Af nedenstående artikel fremgår det at kun  mellem 1 og 2 pct af mænd har en penis på 22 cm.   :-)   er du en af de få eller var centimetermålet lavet af elastik ?

Endelig fastslået: Så lang er en gennemsnitlig penis (videnskab.dk)

Like you said: Extraordinary claims require extraordinary proof  :-)

Men tilbage til tråden så går jeg ud fra at der ikke har været det store fald i omsætningen da der ikke er kommet gode tilbud for at rette op på situationen, det er jo eller kotyme på grønttorvet på Israels Plads :-)

Og hærværk er altid utilstedeligt, specielt for at fremme sine synspunkter.

Skrevet
moden libertiner skrev, for 20 minutter siden:

Men tilbage til tråden så går jeg ud fra at der ikke har været det store fald i omsætningen da der ikke er kommet gode tilbud for at rette op på situationen, det er jo eller kotyme på grønttorvet på Israels Plads :-)

Kan kun svare for mig selv. Jo der er fald i omsætningen. Men hellere færre kunder som sætte prisen ned, for bliver er helvede at få hævet den igen bagefter uden brok. 
Hver kunde koster i vand, varme og strøm. Bad, og vask af sengetøj mm. Så gider ikke ende med minus på bundlinien. 

Skrevet
moden libertiner skrev, for 1 time siden:

Like you said: Extraordinary claims require extraordinary proof  :-)

Selvfølgelig skal du have et bevis på størrelsen, men det vender vi lige tilbage til når du har bevist din påstand. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.