dikalup 5 Skrevet 1. November, 2013 Er der nogen der kender Angel / ihre-beste.com? Hun har sidste dag i århus i dag og ser ret lækker ud. Men kan ikke finde en eneste anmeldelse af hende så hvis nogen har noget info så vil det være fedt. http://www.massageguide.dk/profile.asp? ... leID=14710 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13670 Skrevet 1. November, 2013 Er der nogen der kender Angel / ihre-beste.com? Hun har sidste dag i århus i dag og ser ret lækker ud. Men kan ikke finde en eneste anmeldelse af hende så hvis nogen har noget info så vil det være fedt http://www.ihrebeste.com/ Måske kan hun Googles, hvis russeren er så international, som hun skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dikalup 5 Skrevet 1. November, 2013 Har prøvet og google men kan ikke finde noget. Billeder har jeg set men er jo nysgerrig efte rom nogen har været hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 196 Skrevet 1. November, 2013 Hun vender tilbage - dvs. at jeg har set at hun flere gange har været forbi DK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. November, 2013 Jeg har set en meget positiv anmeldelse af hende - et eller andet sted - engang... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AK69 76 Skrevet 1. November, 2013 Jeg har besøgt hende i denne uge... Hun ER flot - billederne passer, og det tror jeg også alderen gør. Hun skriver 34 år på hendes hjemmeside. På hendes hjemmeside skriver hun en del om sig selv, hvad hun ka´li´etc. Det hele er 100 % troværdigt. Jeg var lidt betænkelig, for ud fra hendes tekst, virker hun meget "stylish", og måske lidt uopnåelig for os almindelige dødelige. Men hun var helt igennem er super pige - let at tale med, snakker rigtig godt (og hurtigt!) engelsk. Smilende og venlig. Lejligheden er stor, flot og super ren midt i Århus. Selve akten vil jeg ikke i detaljer med, men blot sige at det er total GFE nydelse - ikke noget af det lidt mere "dirty". Men hun er "med" hele vejen Prisen afspejler hendes "niveau" - det er dyrt at fyre med maghoni God fornøjelse - AK69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
y001 76 Skrevet 1. November, 2013 Jeg har besøgt hende i denne uge... Hun ER flot - billederne passer, og det tror jeg også alderen gør. Hun skriver 34 år på hendes hjemmeside. På hendes hjemmeside skriver hun en del om sig selv, hvad hun ka´li´etc. Det hele er 100 % troværdigt. Jeg var lidt betænkelig, for ud fra hendes tekst, virker hun meget "stylish", og måske lidt uopnåelig for os almindelige dødelige. Men hun var helt igennem er super pige - let at tale med, snakker rigtig godt (og hurtigt!) engelsk. Smilende og venlig. Lejligheden er stor, flot og super ren midt i Århus. Selve akten vil jeg ikke i detaljer med, men blot sige at det er total GFE nydelse - ikke noget af det lidt mere "dirty". Men hun er "med" hele vejen Prisen afspejler hendes "niveau" - det er dyrt at fyre med maghoni God fornøjelse - AK69 Jeg har også haft kigget på hende, hvad er hendes prisniveau? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AK69 76 Skrevet 1. November, 2013 2100,- for 1 time. Incl. det hun tilbyder. Tror ikke hun tilbyder halve timer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg