Prostate massage 129 Skrevet 7. September, 2022 Hejsa Leder efter en som er pirende, tiltalende og god ved lillemanden og gerne med god fokus på numsen ;) Er http://www.wellness-tantra.dk/house-of-heaven et sted der opfylder dette eller hvad er din mening om stedet? Mvh P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 9. September, 2022 Besøgte hende i mine tidlige år, da jeg først stødte på tantramassage. Det Connie leverer er ikke tantramassage, men en omgang oliesjask. Det er en erotisk b2b-olie-kropsmassage, men efter at have prøvet en del andre gennem tiden, ligger Connie end ikke på min top-100 liste. Iøvrigt må hun være en lidt ældre model efterhånden, for hun var ikke helt ung for mange år siden. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 10. September, 2022 Thomsen skrev, den 9.9.2022 at 10:09: Besøgte hende i mine tidlige år, da jeg først stødte på tantramassage. Det Connie leverer er ikke tantramassage, men en omgang oliesjask. Det er en erotisk b2b-olie-kropsmassage, men efter at have prøvet en del andre gennem tiden, ligger Connie end ikke på min top-100 liste. Iøvrigt må hun være en lidt ældre model efterhånden, for hun var ikke helt ung for mange år siden. Øv, hun lyder lidt nitten :( Tak for feedback 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. September, 2022 Thomsen skrev, den 9.9.2022 at 10:09: Besøgte hende i mine tidlige år, da jeg først stødte på tantramassage. Det Connie leverer er ikke tantramassage, men en omgang oliesjask. Det er en erotisk b2b-olie-kropsmassage, men efter at have prøvet en del andre gennem tiden, ligger Connie end ikke på min top-100 liste. Iøvrigt må hun være en lidt ældre model efterhånden, for hun var ikke helt ung for mange år siden. Jeg kan tilslutte mig ovenstående. Besøgte hende for ca 10 år siden i et nusset rækkehus hvor der vappede en stor hund rundt og fældede. Hun er en kraftig dame og vel omkring 60 år idag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 11. September, 2022 Så er det ikke her jeg skal ligge min første oplevelse med god gang lingam og prostata stimulation, tak for svarene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg