Hop til indhold

House of wellness, Connie

Featured Replies

Skrevet

Hejsa 

Leder efter en som er pirende, tiltalende og god ved lillemanden og gerne med god fokus på numsen ;)

Er http://www.wellness-tantra.dk/house-of-heaven et sted der opfylder dette eller hvad er din mening om stedet? 

Mvh P

Skrevet

Besøgte hende i mine tidlige år, da jeg først stødte på tantramassage. Det Connie leverer er ikke tantramassage, men en omgang oliesjask.

Det er en erotisk b2b-olie-kropsmassage, men efter at have prøvet en del andre gennem tiden, ligger Connie end ikke på min top-100 liste.

Iøvrigt må hun være en lidt ældre model efterhånden, for hun var ikke helt ung for mange år siden.

Skrevet
  • Author
Thomsen skrev, den 9.9.2022 at 10:09:

Besøgte hende i mine tidlige år, da jeg først stødte på tantramassage. Det Connie leverer er ikke tantramassage, men en omgang oliesjask.

Det er en erotisk b2b-olie-kropsmassage, men efter at have prøvet en del andre gennem tiden, ligger Connie end ikke på min top-100 liste.

Iøvrigt må hun være en lidt ældre model efterhånden, for hun var ikke helt ung for mange år siden.

Øv, hun lyder lidt nitten :(
Tak for feedback 

Skrevet
Thomsen skrev, den 9.9.2022 at 10:09:

Jeg kan tilslutte mig ovenstående. Besøgte hende for ca 10 år siden i et nusset rækkehus hvor der vappede en stor hund rundt og fældede. Hun er en kraftig dame og vel omkring 60 år idag. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.