Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa 

Leder efter en som er pirende, tiltalende og god ved lillemanden og gerne med god fokus på numsen ;)

Er http://www.wellness-tantra.dk/house-of-heaven et sted der opfylder dette eller hvad er din mening om stedet? 

Mvh P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende i mine tidlige år, da jeg først stødte på tantramassage. Det Connie leverer er ikke tantramassage, men en omgang oliesjask.

Det er en erotisk b2b-olie-kropsmassage, men efter at have prøvet en del andre gennem tiden, ligger Connie end ikke på min top-100 liste.

Iøvrigt må hun være en lidt ældre model efterhånden, for hun var ikke helt ung for mange år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomsen skrev, den 9.9.2022 at 10:09:

Besøgte hende i mine tidlige år, da jeg først stødte på tantramassage. Det Connie leverer er ikke tantramassage, men en omgang oliesjask.

Det er en erotisk b2b-olie-kropsmassage, men efter at have prøvet en del andre gennem tiden, ligger Connie end ikke på min top-100 liste.

Iøvrigt må hun være en lidt ældre model efterhånden, for hun var ikke helt ung for mange år siden.

Øv, hun lyder lidt nitten :(
Tak for feedback 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Thomsen skrev, den 9.9.2022 at 10:09:

Jeg kan tilslutte mig ovenstående. Besøgte hende for ca 10 år siden i et nusset rækkehus hvor der vappede en stor hund rundt og fældede. Hun er en kraftig dame og vel omkring 60 år idag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...