Hop til indhold

Grenå Thai massage

Featured Replies

Skrevet

God morgen til jer ,

Opholder mig et par dage i Grenaa ,

Har set , der findes et par Thai Massage steder i området . Kørte forbi en ,  da jeg ankom til byen , 

Den ligger på Havnevej  , og hedder Nongs Thai massage , Nogle med erfaring her ! 

Tror også der skulle være en ved navn  Nee  ,  .

Det er først og fremmest god massage jeg søger , men hvis kemi  gerne mere , men ikke et must !

God dag til samtlige

Skrevet

Nongs og Nee er gode steder til massage...Hvis man vil mere er der en i gågaden :-)

Skrevet
Jankanda skrev, for 6 timer siden:

Nongs og Nee er gode steder til massage...Hvis man vil mere er der en i gågaden :-)

den i Grenaa der giver ekstra hvis du spørger i butikken er den der ligger i storegade 15

Skrevet

Lidt info, de 2 første er sikkert goe nok med massage og kun massage, den sidste er der lidt ekstra, info så er madam ikke tilstede pt men en anden frækkert som ser Ok ud og nok også kan imødegåes 

Skrevet
  • Author
Jankanda skrev, den 7.9.2022 at 08:50:

Tusind tak 

Skrevet
  • Author
sergent-254 skrev, den 7.9.2022 at 15:11:

den i Grenaa der giver ekstra hvis du spørger i butikken er den der ligger i storegade 15

Hermed forstået ,men er massage delen også god , ellers har jeg ikke interessen 

Også tak til dig 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.