Hop til indhold
afløbsrenseren

new girl please call me 81924005 ( Odense ,Korup

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/351329

Havde fornøjelsen af at besøge denne søde thai pige i dag.

Meget sød og venlig modtagelse, smil og kys på kinden.  et hurtigt bad ( fint badeværelse )

fik lige snakket med hendes kollega som stod og lavede mad i køkkenet. 

Havde aftalt 45  min med det hele.   og jeg fik det jeg kom efter...    massage til mig derefter fik hun også en omgang og kunne hun godt li .   hun har en lækker krop, faste bryster og en fantastisk bagdel , rigtigt smukt syn i doggy.
Hun giver et super lækkert vådt blow medens jeg brugte tungen kærligt på hende i en 69, det var til at blive tændt af.

Hun er meget berøringsvenlig , så jeg kom hele vejen rundt på hendes dejlige krop.

er også sød at snakke med da det hårde arbejde er overstået :) . så vi ligger lidt i ske og snakker lidt om thailand.

Et dejligt besøg som gerne gentages.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hele annoncen er væk???...hvad fanden gjorde du lige sammen med hende, Afløbsrenseren siden hun allerede er løbet skrigende bort???:D

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 21 timer siden:

ahhh, kan se annoncen virker igen ;).

Ja det er hende på billeder. 

 

 

Det gør den så ikke nu, så hun er åbenbart én af dem som er on/off alt efter humør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 54 minutter siden:

Det gør den så ikke nu, så hun er åbenbart én af dem som er on/off alt efter humør.

kan man sige , men at hun også tager sig tid til andet er jo helt i orden , jeg gider sku heller ikke arbejde hele tide, og så er hun nok også mere stemt får det sjover når det ikke sker hele tide.

Der er ikke noget at sige til at dem som arbejder for at tjene så meget som mulig ikke  altid er så oplagte :) .  

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte også https://annoncelight.dk/showad/351329 

Hun er virkelig lækker. Fake patter men de pæne og bløde. Røven er super. Dejlig stram. Smuk. 
Synes hun var sød, nem, til at snakke med.
Ingen stress, var ren, duftede godt. 
Berørings-venlig. Ægte billeder.

Virkelig fed oplevelse. 
Giver hende 10/10, fik fuld tilfredsstillelse og har intet at sætte en finger på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj så kom jeg også forbi

Kan kun give folk ret hun er dejlig ikke berøringsangst overhoved

God oplevelse

Kunne godt finde på at besøge hende igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...