Hop til indhold

Pige med fast krop og perfekte bryster

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger en pige, som har perfekte runde bryster, dvs. de må slet ikke hænge. Jeg tænker cirkelrunde og min. c eller d skål og de skal være faste. Lille og fast røv, fast krop. Mål: min. 1,70 og ca. 50-60 kg. Blondt hår og blå øjne. Helst en privat pige og hun skal være dansker.

Er der nogen, som kan hjælpe ?

Skrevet

jep du kan prøve daw thaimassage skøn flot pige hun bor ikke ret langt fra dig mvh

Skrevet
  • Author

jep du kan prøve daw thaimassage skøn flot pige hun bor ikke ret langt fra dig mvh

Det skal være en dansk pige :)

Skrevet

sorry det så jeg ikke men så er der flotte lotte, hun er også tæt på dig :D

Skrevet
  • Author

sorry det så jeg ikke men så er der flotte lotte, hun er også tæt på dig :D

Har du et link ?

Skrevet
  • Author

nej hun annoncere kun i eb

Ok. Er der ellers andre, som kan hjælpe ?

Skrevet

Jeg søger en pige, som har perfekte runde bryster, dvs. de må slet ikke hænge. Jeg tænker cirkelrunde og min. c eller d skål og de skal være faste. Lille og fast røv, fast krop. Mål: min. 1,70 og ca. 50-60 kg. Blondt hår og blå øjne. Helst en privat pige og hun skal være dansker.

Ja hvem gør ikke det. Men i virkeligheden har de fleste piger en eller anden ting, der ikke er helt "perfekt". Men sig til hvis du finder en...

Skrevet

Jeg søger en pige, som har perfekte runde bryster
Hvis en pige har perfekte runde bryster - så er de med garanti udstoppede - og så er de i mine øjne uperfekte.

Men hvis du gerne vil have oppustede håndbolde, er der nok at tage af, men ægte perfekte runde bryster eksisterer hvis kun i din fantasi :lol:

Men prøv at finde eller link til et billede af en pige, der har perfekte runde bryster, så vi bedre kan forstå hvad du mener er perfekt.

Skrevet

I min verden vil Sanfra fra privat-diskret.dk være et bud ang. bryster, de har fået lidt hjælp... ang. dine andre krav falder hun ikke lige ind under.

/Sleino

Skrevet

Er der nogen, som kan hjælpe ?

Hvis 165cm kan accepteres så passer Nikita Darling på din beskrivelse. Se evt seneste anmeldelse her.

viewtopic.php?f=7&t=2595&start=10

Her er også link til Nikitas hjemmeside.

Nikita er GFE pige, men her afveg hun lidt fra det :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.