Hop til indhold

Anal Amanda

Featured Replies

• 3 months later...
Skrevet

Jeg har...

Hun er rigtig sød og køn, ved hvad hun vil have.
Hun kommenterede dog lidt rigeligt på ens private status (ring på fingeren). Det synes jeg var lidt underligt...

Skrevet

Hun er køn. Flot krop. Og etvpar ung pige bryster. Men for mig virker det som om, hun lige er startet med det efter en skilsmisse. Det nok derfor hun kommenterer på din ring. Hun er heelt sikkert en revisor i det virkelige liv :-)

Skrevet

..... Og lige min anmeldelse. Skøn flot pige med ung pige bryster. Rigtig naboens uskyldige datter look. Men bossy. Jeg vil ikke komme tilbage igen, da man kunne tydeligt se på hendes ansigt, at det her skulle bare overståes. Dette skyldes, vores kemi ikke var iorden! Jeg glæder mig meget til at hører en anmeldelse, hvor der en der har kemi med hende, kan løsne hende mere op. For hun er mega lækker krop.

Skrevet

Jo her ... husk at fortælle om din oplevelse 

https://annoncelight.dk/showad/337244

Screenshot.jpg

Redigeret af nipsis

• 1 year later...
Skrevet

Hun er på når hendes annonce er aktiv. Jeg har ikke kunnet lave en aftale med hende efter kl 14, og det er jo osse ok, men svært at passe ind i et job.

Har været ved hende en gang. Efter ovenstående Skriv var jeg meget høflig, præcis og ordentlig. Og meget blid og spørgende til om dette og hint var ok.

Hun er sød. Rar at snakke med. Har en flot krop. Sindsyge bryster. Og hun er stram bagi. Vi hyggede max. Så kommer nok igen.

Vh

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.