Hop til indhold

Recommended Posts

https://sugardaters.com/da/profile/eqz4M6dpzM

Hej er der nogle der har mødt hende ? / dem  ? 

Hun er noget utydelig i sine priser ( standard,  nogle gange..ved det ..) men hun har sin kæreste/ pimp/ opkræver med ...  kan ikke rigtig finde ud af hende /dem .. 

Nogle der har mødt ... ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
rollo skrev, for 3 minutter siden:

Hun vil ha 5000 såå rimelig tydelig

Hørte både over og under de 5 k ..:wacko:

Og fra forskellige  profiler .. så derfor lidt  i tvivl :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Håndværker skrev, den 7.9.2022 at 22:00:

Havde besøg af hende igår, meget mærkelig oplevelse……..

hun endte med at gå igen da hendes MobilePay ikke virkede ordentligt

Det da godt at være håndværker hva, sådan lige at smide 5.000 for et knad...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
rollo skrev, den 6.9.2022 at 14:11:

Hun gir den gas på alle fronter

Ved ikke om hun kan noget når det kommer til stykket

hun tager 3k og kommer selv ud, ?? ved ikke om det med hun har en alfons, det ser det ikke ud til. Jeg sagde nej, syntes hun var for ung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
lille_peter skrev, for 2 timer siden:

Hvor ung er hun?

profilen siger jo 18 , er i tvivl om det faktisk er rigtigt 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har skriftet navn igen siden den Studerende sidst skrev et indlæg, tror det er nummer 4 profil på et par uger

SugarDaters

Jeg har mødt hende, i et solcenter på frederiskberg, pigen ser meget ung ud men forsikret mig om hun er 18, vi havde aftalt et hurtigt møde, i det vi kommer ind i kabinen sørg hun med det samme om pengene, fair nok, hun får aftalte beløb, jeg begynder at ta tøjet af(vi har jo aftalt et hurtigt ligepå møde) nu vil hun lige snakke lidt først og lære mig at kende lidt, synes det er underligt, men fair nok igen, vi snakker 4-5minutter og til sidst spørg jeg om det skal være nu, så skal hun "tilfældigvis" lige pludselig tisse, siger jeg holder pengene mens hun finder et sted at tisse, hun spørger hvorfor? siger at jeg ikke har lyst til hun rander med pengene og jeg ikke har lyst til at blive snydt, det vil hun så ikke, det ender med jeg siger jeg ikke har lyst alligevel og bare vil ha mine penge igen, så vi kan gå hvert til sit, hun ender faktisk med at gi mig mine penge tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, for 38 minutter siden:

Hun har skriftet navn igen siden den Studerende sidst skrev et indlæg, tror det er nummer 4 profil på et par uger

SugarDaters

Jeg har mødt hende, i et solcenter på frederiskberg, pigen ser meget ung ud men forsikret mig om hun er 18, vi havde aftalt et hurtigt møde, i det vi kommer ind i kabinen sørg hun med det samme om pengene, fair nok, hun får aftalte beløb, jeg begynder at ta tøjet af(vi har jo aftalt et hurtigt ligepå møde) nu vil hun lige snakke lidt først og lære mig at kende lidt, synes det er underligt, men fair nok igen, vi snakker 4-5minutter og til sidst spørg jeg om det skal være nu, så skal hun "tilfældigvis" lige pludselig tisse, siger jeg holder pengene mens hun finder et sted at tisse, hun spørger hvorfor? siger at jeg ikke har lyst til hun rander med pengene og jeg ikke har lyst til at blive snydt, det vil hun så ikke, det ender med jeg siger jeg ikke har lyst alligevel og bare vil ha mine penge igen, så vi kan gå hvert til sit, hun ender faktisk med at gi mig mine penge tilbage

Hvor mange penge havde i aftalt? 

Til mig siger hun 2500-3000 og er meget hurtig på aftrækkeren 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 29 minutter siden:

Hvor mange penge havde i aftalt? 

Til mig siger hun 2500-3000 og er meget hurtig på aftrækkeren 

i det leje, men lidt mindre, vil bare råde dig til at passe på, har på fornemmelsen hun er en lille hustler, hun ville først ha penge på en bankoverførsel eller mobilpay, sagde jeg kun havde kontanter

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, for 9 minutter siden:

i det leje, men lidt mindre, vil bare råde dig til at passe på, har på fornemmelsen hun er en lille hustler, hun ville først ha penge på en bankoverførsel eller mobilpay, sagde jeg kun havde kontanter

Har ikke tænkt mig at møde hende, men fakede en aftale hvor vi skulle mødes øverst i frederiksbergcenterets p plads. 5 min før skrev jeg at hun først fik pengene bagefter, hvorefter hun skrev hun skulle have halvdelen først. Hvor jeg så sagde jeg viste hun svindlede og vups jeg var blokeret. Alt sammen mens jeg sad hjemme i stuen. Så kan hun lære det, kan hun! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, for 38 minutter siden:

Det er hendes anden profil bare idag https://sugardaters.com/da/profile/NBzm89rgW-

Har på fornemmelsen at nogen bliver ved med at anmelde hende for at være for ung eller SD holder øje med hende, siden hun bliver ved med at oprette nye profiler

Hun har selv skrevet i en af profilteksterne at hendes profiler hele tiden bliver slettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...