Hop til indhold

Samanta - 22 år Vejle

Featured Replies

Skrevet
Tweet skrev, for 5 timer siden:

Er der nogen der har besøgt denne frækkert og kan bekræfte at det er pigen på billederne? :rolleyes:

https://annoncelight.dk/showad/351014

Ud over billederne ikke er taget her i landet, så ser de amatør agtige nok ud til den virker legit

Skrevet
Sexo skrev, for 7 timer siden:

Ud over billederne ikke er taget her i landet, så ser de amatør agtige nok ud til den virker legit

Godt spottes men hvilken land er det så taget i  sexo ?

• 3 weeks later...
Skrevet

Nu er hun tilbage i Vejle igen, og jeg tror der er kommet nye billeder til: hun ligner totalt ungpigeguf. Var der ingen der var forbi i første omgang - eller her for nylig?

Skrevet

Slet ingen der kan bidrage med en anmeldelse? Jeg ville gerne besøge hende, men vil gerne lige høre om hun er pengene værd først. 

Skrevet
Ja-mand skrev, for 11 minutter siden:

@hardticket Du må tage en for holdet:D

Jeg tænker vi er nogle stykker som gerne vil høre nærmere:D

Kan være det er der jeg ender i weekenden. Jeg har et par stykker efterhånden jeg gerne vil afprøve. 

Skrevet

Bare se at komme afsted, for hun er her kun et par dage. Men vær opmærksom på, at træerne ikke gror ind i himlen - jeg har anmeldt hende her: 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.