Hop til indhold

Katrin Holstebro/Lemvig

Featured Replies

Skrevet

Link: https://annoncelight.dk/showad/274639

Jeg ved, at der findes andre tråde om denne kvinde, men da hun er ny i dette område, opretter jeg en ny.

Jeg besøgte hende i aftes, inspireret af de fine billeder. Kontakten gik nemt på SMS, hvor hun er meget venlig.

Venligheden fortsatte efter ankomst. Hun er meget åben og imødekommende og yder en fin service. Hun er større end forventet, men velproportioneret, og er man til kvinder med lidt fylde, er hun et rigtig godt valg. 

Jeg valgte 45 minutter med dejlig erotisk massage og sex og fik det, jeg betalte for. Alt i alt en fin oplevelse.

Skrevet

Ha ha var selv forbi i går aftes… fik også erotisk massage. er helt enig i hvad du skriver, dog syntes jeg hun havde dejlige bryster og et dejlig sind hvis det bedste skal fremhæves 

Skrevet
Ritaliener skrev, den 6.9.2022 at 09:34:

Link: https://annoncelight.dk/showad/274639

Jeg ved, at der findes andre tråde om denne kvinde, men da hun er ny i dette område, opretter jeg en ny.

Jeg besøgte hende i aftes, inspireret af de fine billeder. Kontakten gik nemt på SMS, hvor hun er meget venlig.

Venligheden fortsatte efter ankomst. Hun er meget åben og imødekommende og yder en fin service. Hun er større end forventet, men velproportioneret, og er man til kvinder med lidt fylde, er hun et rigtig godt valg. 

Jeg valgte 45 minutter med dejlig erotisk massage og sex og fik det, jeg betalte for. Alt i alt en fin oplevelse.

Hun skriver at hun vejer 58 kg  men det er måske 10 kg  +  ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.