Lille-lem 0 Skrevet 31. Oktober, 2013 Jeg gentager denne her da min anden anmeldese blev til en diskution om hvad der er en MILF. Hvis man som sexkunde vil ha oplysninger så la være med at læse dumme kommentarer https://annoncelight.dk/annonce/81708/lille-fraek-milf-med-store-bryster-bruges hun ville egentlig kun lørdag og kun lørdag men med en historie fra de varme lande om at jeg ikke kunne på lørdag (hjemme med konen) fik jeg hende overtalt til møde igår. Hendes priser er høje tænker det nok er mest hendes fyr der har lokket hende til dette. men hun gav prima service. Han er i nærheden man blandte sig ikke. Hun var blindfoldet og man måtte ikke tale til hende andet end at kalde hende slemme tøs. Pinligt men ok fantastisk blow våd fisse god røv at kneppe hun gjorde alt hvad jeg bad om. så var jo lydig kunne være frækt at prøve at blive domineret af hende men så fik man jo ikke sex. Pris dyrt men oplevelsen sådan lidt forbudt så det var ok udseende køn buttet dejlige bryster bærer tegn på at hun har født men lækker alligvel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borebissen 42 Skrevet 1. November, 2013 Hvad måtte du give? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-lem 0 Skrevet 1. November, 2013 Jamen jeg gav 5000 for to timer incl alt. og måtte filme og fotografere hele oplevelsen det var det hele værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungfyren 0 Skrevet 7. November, 2013 Lyder rigtig godt......Jeg skal prøve hende idag, så glæder mig meget!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 7. November, 2013 Hun er ellers ud til at være en...sværvægter ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg