Hop til indhold

Creampie gangbang ved Høng d. 9/9 fra 19 til 21

Featured Replies

Skrevet

SÅ er der nyt Creampie gangbang på VestSjælland 

HOT SEXET milf der bare giver den gas 

Fredag d. 9/9 fra 19 til 21ved Høng 
48 år
171 smukke cm
78 kg
80 D i BH
Mellemblondt/rødt hår
Tatoveret 
Glat fisse 

Tilbyder det hele og sluger gerne hver en dråbe 
Her er det tilladt uden kondom men med er selvfølgeligt også ok 

Og nu til det kedelige og praktiske 

PRIS: 1200 pr deltager
STED: på Sjælland nærmer betegnet ved Høng
DISKRETION: forventes fra begge sider
HYGIEJNE: Der er bad, sæbe og håndklæder til rådighed (vær gerne trimmet forneden 

.... - med i prisen er bad,øl og vand 

Er i klar til en lækker, våd og fræk oplevelse? 
Spring på og vær med 
Tilmedling på mail “[email protected]
Skriv “Høng” i overskriften 

For at spare både din og vores tid - så ønskes kun seriøse henvendelser.
Melder man til - men ikke dukker op uden afbud i god tid er du ikke velkommen til vores 
andre GB - heller ej med vores andre frække piger

Dørene bliver først låst op 10 min før. 

OBS - ved at for få tilmeldte deltagere, forbeholder vi os retten til at aflyse.

EDACC3C8-31A5-4697-9271-638CB3692B4A.jpeg

5F13BF96-C263-4525-A26F-84B930C06CB6.jpeg

1CC2C721-B898-47FE-B211-CFC10F7D134A.jpeg

Skrevet

Bare fordi Jeg er lidt pernitten omkring termer:
"Creampie", som pryder titlen, betyder "Intern ejaculation" - altså, hvor manden sprøjter oppe i kvinden.

I selve teksten står der "sluger gerne", hvilket er det modsatte...

Alt for mange tror, at "creampie" handler om ansigt-/mundsprøjt, men det er det altså ikke.

Skrevet
hrolandj skrev, for 16 minutter siden:

Bare fordi Jeg er lidt pernitten omkring termer:
"Creampie", som pryder titlen, betyder "Intern ejaculation" - altså, hvor manden sprøjter oppe i kvinden.

I selve teksten står der "sluger gerne", hvilket er det modsatte...

Alt for mange tror, at "creampie" handler om ansigt-/mundsprøjt, men det er det altså ikke.

Jeg læser det nu sådan, at det primært er creampie, men at hun også gerne tager det i munden og sluger gerne.

Skrevet
Gangbang skrev, for 3 timer siden:

Tilbyder det hele og sluger gerne hver en dråbe 
Her er det tilladt uden kondom men med er selvfølgeligt også ok 

@Skovfogeden Det sejler lidt rundt, synes Jeg. Hvis hun "gerne sluger hver en dråbe" så er det ikke specifikt et "creampie gangbang", som der ellers reklameres for. Det svarer lidt til at holde "Øl-smagning" og samtidigt tilbyde drinks. Det er jo bare en almindelig tur på bar, ikke en decideret øl-smagning.

Der gøres specifikt opmærksom på, at kondom-fri er tilladt. En creampie gangbang ville jo netop være uden kondom og, hvis det virkeligt var et creampie gangbang, ville man skrive, at "kondom er tilladt".

Enten skriver arrangøren ikke særligt godt eller også har vedkommende ikke helt styr på termerne.

Når dét så er sagt så lyder det jo til at være et særdeles spændende arrangement! :D

Skrevet
hrolandj skrev, for 40 minutter siden:

@Skovfogeden Det sejler lidt rundt, synes Jeg. Hvis hun "gerne sluger hver en dråbe" så er det ikke specifikt et "creampie gangbang", som der ellers reklameres for. Det svarer lidt til at holde "Øl-smagning" og samtidigt tilbyde drinks. Det er jo bare en almindelig tur på bar, ikke en decideret øl-smagning.

Der gøres specifikt opmærksom på, at kondom-fri er tilladt. En creampie gangbang ville jo netop være uden kondom og, hvis det virkeligt var et creampie gangbang, ville man skrive, at "kondom er tilladt".

Enten skriver arrangøren ikke særligt godt eller også har vedkommende ikke helt styr på termerne.

Når dét så er sagt så lyder det jo til at være et særdeles spændende arrangement! :D

Jeg tænkte at der først leveres i fissen og hvis man har lyst så også i munden.

Det er i hvert fald den rækkefølge, jeg ville gøre det i.

Skrevet
  • Author

Hør gutter 

For lige at lukke jeres kaffeklub ned her så ønsker denne tøs bare så meget sperm som muligt og det tager hun både i fisse/røv og mund 

så det emne lukket her ikk .

god dag 

Skrevet
hrolandj skrev, for 9 timer siden:

Godt nok er jeg udenlansk dansker    , men jeg mener da netop ,at arrangøren udtrykke sig på rigtig godt Dansk !   (   kalder en skovl for en skovl)

Er sikker på de fleste her har forstået budskabet  .  God dag 

Skrevet

Deltager! Har været med to gange før! Fantastisk ARG. Kan anbefales:)

Skrevet

Går det att delta om man bara vill smaka på sperma från henne?

Det skulle vara mycket sexigt att få leka med henne när alla männen har sprutat, slicka hennes fitta ren från all sperma.

Kanske få lov att kyssas med henne när hon har munnen full med sperma?

Jag kan delta som man också, om det är vad som krävs för att männen ska känna sig bekväma. 

Skrevet
  • Author
Transbrud skrev, for 3 timer siden:

Går det att delta om man bara vill smaka på sperma från henne?

Det skulle vara mycket sexigt att få leka med henne när alla männen har sprutat, slicka hennes fitta ren från all sperma.

Kanske få lov att kyssas med henne när hon har munnen full med sperma?

Jag kan delta som man också, om det är vad som krävs för att männen ska känna sig bekväma. 

Kontakt mig på mail

[email protected]

Skrevet

Ja det var dælme hyggeligt!

"Stille" og roligt er beskrivende; men ikke desto mindre endnu en dejlig oplevelse med en tøs der elsker 'snavs' ;)

Tak til arrangør, tøsen, og deltagere!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.