Hop til indhold
Keeper

Stabilizer stoppet

Recommended Posts

Desværre kunne Stabilizer ikke længere få tjansen som moderator til at gå op med en travl hverdag. Det er vi kede af, da han var en god stabil morderator. Vi takker for indsatsen igennem årene. 

Keeper

 

  • Synes godt om 15
  • Tak 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keeper skrev, 1 time siden:

a han var en god stabil morderator

Enig, og takker for indsatsen. 
De få gange vi krydsede klinger foregik det i en ordentlig tone, yderst værdsat. 
Så nu skal byens lette kavaleri passe på, for Stabi har fået mere tid til at fedte pomfritten :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Enig, og takker for indsatsen. 
De få gange vi krydsede klinger foregik det i en ordentlig tone, yderst værdsat. 
Så nu skal byens lette kavaleri passe på, for Stabi har fået mere tid til at fedte pomfritten :rolleyes:

ok! men kan i ikke uddybe det lidt  , det er jo ikke alle her ,    der er 100% i  broderskabet ,  !!!!!   

Redigeret af tronheim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 21 minutter siden:

Hvilket?

 

Mon ikke at det er "fedte pomfritten" han hentyder til? 

Det kan ellers varmt anbefales. 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må nok indrømme  forstår ikke helt hvad du/i  mener,   men det er jeg nok ikke alene om , sorry jeg  kom med en kommentar her ! 

Ellers bare alt vel for personen der stopper  en  frivillig  indsats  . Det er godt , der er nogle der stadig vil gøre noget for andre uden betaling .

god aften til jer alle

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keeper skrev, for 5 timer siden:

Desværre kunne Stabilizer ikke længere få tjansen som moderator til at gå op med en travl hverdag. Det er vi kede af, da han var en god stabil morderator. Vi takker for indsatsen igennem årene. 

Keeper

 

R:I:P Stabilizer.  Tak for den store FRIVILLIGE indsats med at holde os fjollerøve i skak :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det var jo flag-dag i går, for vores soldater, men nu er der en grund til mere flaget, skulle hejses.

Han vil ikke blive savnet!

Redigeret af Anders The Man
  • Synes godt om 3
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders The Man skrev, for 8 minutter siden:

Ja det var jo flag-dag i går, for vores soldater, men nu er der en grund til mere flaget, skulle hejses.

Han vil ikke blive savnet!

Åh er du nu der igen :mrgreen:
 

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keeper skrev, den 5.9.2022 at 13:49:

da han var en god stabil morderator. Vi takker for indsatsen igennem årene. 

Keeper

 

Jeg er ikke helt med.  Hvad er en morderator?     Det lyder ikke helt rart.

  • Tak 1
  • Haha 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for indsatsen Stabi. Du har gjort egt kæmpe stykke frivilligt arbejde!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste det først som om det var Stapler, der var stoppet. Beklager forvirringen, men navnene har en vis lighed, hvis man ikke er så god til at læse og huske. Men passagen fra Aarhuselsker om "De få gange vi krydsede klinger foregik det i en ordentlig tone, yderst værdsat" ....... kan så ikke huske mere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem er egentlig ejeren og  og  hvordan    bliver man  moderator at denne side ?   har fået mange gode fortællinger her fra.

 

Glædelig jul til alle

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, den 14.9.2022 at 12:06:

Jeg læste det først som om det var Stapler, der var stoppet. Beklager forvirringen, men navnene har en vis lighed, hvis man ikke er så god til at læse og huske. Men passagen fra Aarhuselsker om "De få gange vi krydsede klinger foregik det i en ordentlig tone, yderst værdsat" ....... kan så ikke huske mere.

 

Jeg havde håbet det var stapler - han er utrolig følsom, tydelig han har nogle gp her han holder hånden over - jeg havde  skrevet en gp. Var hysterisk opmærksom på dette site, hvad vi mænd skriver om - ikke at gp. Er hysterisk, men hendes adfærd - det gav fluks en advarsel, jeg måtte ikke bruge ordet hysterisk 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Eroguide... vil I ikke nok snart finde på en ny tråd i dette forum, så det ikke er den her der står øverst på skærmen hver eneste gang jeg logger ind?
Jeg savner VIRKELIG Stabilizer som altid var i stand til på fuldstændigt forståeligt dansk at holde mig i ørerne når jeg malede udenfor stregerne, og var altid hurtig til at svare på spørgsmål om indlæg og tråde og profiler og regler når jeg på forhånd spurgte "maler jeg indenfor eller udenfor stregerne hvis jeg..." - eller "er jeg/vi et Sexevent?" om Fredagsbaren - og altid med gode argumenter, professionalisme, ansvarsfuld, rettidig omhu og en lejlighedsvist velplaceret løftet pegefinger - ofte med forklaring. 

Nu hører jeg intet fra nogen som helst, og jeg er for første gang vistnok nogensinde blevet banned fra en tråd hvor jeg opdagede det ved et rent tilfælde. 

Allermest savner jeg bare lidt min yndlings-"gårdvagt" her i skolegården, og er lidt trist over at blive mindet om det dagligt. Derfor er jeg nødt til at lade være med at logge ind. Det har jeg ikke selvdisciplin nok til at gå planken ud med...
Så nu er jeg nødt til at tage på ferie til et land hvor man SLET ikke kan logge ind på et sted som Eroguide bare for at slippe for at "savne" Stabilizer, 
Er tilbage om en uges tid... så hvis jeg er lige på vippen til en generel mundkurv, ville det passe mig skidegodt hvis jeg fik den søndag eftermiddag :P

På forhånd tak :)

Kærligst, Eva <3

  • Synes godt om 5
  • Tak 1
  • Haha 9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...