Hop til indhold
Guest Livsnyder55

guldbryllup med Melinda Arnum

Recommended Posts

Guest Livsnyder55

Jeg var lidt spændt da jeg stod foran døren og ventede på at Melinda skulle lukke døren op da hun havde sagt at hun ville gøre lidt ekstra ud af mit besøg i dag da vi kunne fejre guldbryllup 50 besøg. Døren blev åbnet og en storsmilende Melinda tog imod mig iført en ny flot lysegrøn lille kjole og hvidt lingeri med blonder håber hun får taget nogle billeder med det på hvor var hun smuk. Døren blev lukket og hun faldt mig om halsen og jeg fik en lang dyb velkomstkys hvor jeg kunne se i gnisten i hendes smukke øjne at der ventede mig en stor oplevelse. Hvad der skete den næste time forbliver mellem Melinda og mig . Men lige meget hvilken stilling man elsker hende i så er hun jo gudesmuk der er jo intet der sidder forkert på den lille krop. Jeg sørger altid for at have mindst 15 minutter bagefter hvor vi kan ligge og flette vore kroppe sammen og ligge og hyggesnakke og kysse bare der at ligge og stryge hænderne hænd over de smukke kurver på hendes silkebløde hud og se livsglæden i hendes smukke øjne når hun kan se at hun har givet en en god oplevelse . Så jeg kender meget til hendes som menneske og bare lige for at aflive det en gang for alle Melinda har ingen bagmand der tvinger hende til det , hun er helt sin egen og gør  det fordi hun har lyst til at give os mænd en god oplevelse og selvfølgelig også af økonomiske grunde . Hun prøver altid at gøre sit bedste og for at bruge hendes egne ord jeg er jo kun et menneske og jeg er ked af det hvis jeg har en dårlig dag og mine gæster ikke får den oplevelse de fortjener . Men hun er blevet bedre til at holde en halv fridag en gang imellem. så hun bedre kan yde sit bedste

Så besøg hende og hvis i behandler hende som den lille prinsesse hun  og husk at nyde synet af hendes gudesmukke krop  og husk at tilkøbe kys hun kysser helt vidunderligt så får i en oplevelse for livet

Jeg håber at der er en der vil indsætte et link

Dear Melinda thanks for so manny wunderfull times my next gool are 65 viset you now the reason best vishes you now

Redigeret af Livsnyder55

Del dette indlæg

Link til indlæg
niskanen skrev, for 5 minutter siden:

Hvem kunne fejre guldbryllup? Dig og din kone? Sikke dog en smuk måde at fejre dagen på :huh:

Han har besøgt hende 50 gange ! 
så derfor guldbryllups fejring ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold kæft en intetsigende anmeldelse. Og det lyder som om du er forelsket i en prostitueret. Det mangler da for ivrigt bare at du får en god behandling af hende. Med 50 besøg hvor du åbenbart er der minimum en time hver gang med diverse tillægsydelser, så har du jo sendt tæt på 100.000 kr hendes vej! Mindst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Max Speed
Pep skrev, for 25 minutter siden:

Hold kæft en intetsigende anmeldelse. Og det lyder som om du er forelsket i en prostitueret. Det mangler da for ivrigt bare at du får en god behandling af hende. Med 50 besøg hvor du åbenbart er der minimum en time hver gang med diverse tillægsydelser, så har du jo sendt tæt på 100.000 kr hendes vej! Mindst. 

Pep, håber du vil læse dit indlæg igennem et par gange og forsøge at regne ud hvordan du fremstår over for andre? 

@livsnyder dejligt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Speed skrev, for 1 minut siden:

Pep, håber du vil læse dit indlæg igennem et par gange og forsøge at regne ud hvordan du fremstår over for andre? 

@livsnyder dejligt :)

Jeg er fuldkommen ligeglad. Jeg får ganske enkelt kvalme af at læse disse pinlige indlæg fra mænd som dig, der har mere travlt med at anbefale/sælge en GP end komme med en reel anmeldelse. Det nærmer sig salgsarbejde og alfonseri. Tilmed er det jo tydeligt for enhver med en anstændig IQ hvor mange der åbenlyst forelsker sig i en prostitueret. De anmeldelser kan jeg ikke tage seriøst og de burde slettes. De har ingen værdi for andre! Der er nogen som ham der, som laver 50 “anmeldelser” af den samme pige.  Det er kvalmende!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Max Speed
Pep skrev, for 1 minut siden:

Jeg er fuldkommen ligeglad. Jeg får ganske enkelt kvalme af at læse disse pinlige indlæg fra mænd som dig, der har mere travlt med at anbefale/sælge en GP end komme med en reel anmeldelse. Det nærmer sig salgsarbejde og alfonseri. Tilmed er det jo tydeligt for enhver med en anstændig IQ hvor mange der åbenlyst forelsker sig i en prostitueret. De anmeldelser kan jeg ikke tage seriøst og de burde slettes. De har ingen værdi for andre! Der er nogen som ham der, som laver 50 “anmeldelser” af den samme pige.  Det er kvalmende!!!

Ha en dejlig dag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pep skrev, 1 time siden:

Flot afsporing. Jeg tror da liiiige du skal gå ud på badeværelset, tage en spiller og få lidt koldt vand i ansigtet. Det kan da ikke være sundt at gå rundt og være så indebrændt og sur....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pep skrev, 1 time siden:

Jeg har anmeldt dit opslag, klaphat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har anmeldt dit opslag, klaphat.

Anmeldt for hvad? Klaphat? Jeg er sikker på at de flotte ord du kan fremtrylle her sætter dig i en gunstig position ift at anmelde andre. Udover at du fremstår ganske ubegavet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Pep skrev, 1 time siden:

De anmeldelser kan jeg ikke tage seriøst og de burde slettes. De har ingen værdi for andre! Der er nogen som ham der, som laver 50 “anmeldelser” af den samme pige.  Det er kvalmende!!!

Måske kunne du som os andre bare scrolle videre når du møder noget der "støder dig" i stedet for at være så angribende i din retorik og tro at dette forum her er oprettet kun til dit behov hvordan du tænker og hvad du så ellers mener.

Personligt involverer jeg mig heller ikke følelsesmæssigt med de kvinder jeg besøger, som hvis vi var i et forhold, men det er der nogen der gør og der kan være mange grunde til at de gør det og det er jo deres valg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agurken skrev, for 2 minutter siden:

Måske kunne du som os andre bare scrolle videre når du møder noget der "støder dig" i stedet for at være så angribende i din retorik og tro at dette forum her er oprettet kun til dit behov hvordan du tænker og hvad du så ellers mener.

Personligt involverer jeg mig heller ikke følelsesmæssigt med de kvinder jeg besøger, som hvis vi var i et forhold, men det er der nogen der gør og der kan være mange grunde til at de gør det og det er jo deres valg.

Måske du bare kunne scrolle videre og være fuldkommen ligeglad med min mening? Mage til selvmodsigende bavl skal man lede længe efter! 

Så du må/skal fortælle mig at det jeg skriver er “forkert” ? Hahaha..

Du scroller jo netop IKKE videre. Men har selv et behov for at kommentere mit indlæg! 

Hold nu kaje mand. Det er sgu ikke intelligensen der trykker….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Pep skrev, for 14 minutter siden:

Måske du bare kunne scrolle videre og være fuldkommen ligeglad med min mening? Mage til selvmodsigende bavl skal man lede længe efter! 

Så du må/skal fortælle mig at det jeg skriver er “forkert” ? Hahaha..

Du scroller jo netop IKKE videre. Men har selv et behov for at kommentere mit indlæg! 

Hold nu kaje mand. Det er sgu ikke intelligensen der trykker….

Det er flot ...

Man kan jo se på din generelle kommentarer herinde, at det er åbenbart din valgte strategi at være så spydig som du er og at du ikke generelt bidrager med noget brugbart for os andre, som ellers er det du selv efterlyser. Måske skulle du finde en anden legeplads ?

https://www.eroguide.dk/forum/profile/62167-pep/

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agurken skrev, for 14 minutter siden:

Det er flot ...

Man kan jo se på din generelle kommentarer herinde, at det er åbenbart din valgte strategi at være så spydig som du er og at du ikke generelt bidrager med noget brugbart for os andre, som ellers er det du selv efterlyser. Måske skulle du finde en anden legeplads ?

https://www.eroguide.dk/forum/profile/62167-pep/

Så nu har du altså også erhvervet dig rollen som administrator i dette forum!?

Det er jo imponerende. Du må ha’ meget høje tanker om dig selv. Du må bedømme andres skriverier og tilmed nærmest smide dem ud. Du må være en “stor mand”. Tillykke….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Tilbage til anmeldelse.  Hvis i mener der mangler noget i anmeldelse så lav en tråd i generelt debat.  Der er der rig mulighed for at komme med ønsker ovs.

@Pep deltager ikke i tråd mere. 

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pep skrev, for 2 timer siden:

Anmeldt for hvad? Klaphat? Jeg er sikker på at de flotte ord du kan fremtrylle her sætter dig i en gunstig position ift at anmelde andre. Udover at du fremstår ganske ubegavet!

--  at du gider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Livsnyder55

Jeg oprettede mig som nu bruger herinde for 10 dage siden og  det var mit første indlæg og også det sidste da jeg lukker min konto når jeg har lavet dette indlæg. Det var ikke for at træde på nogen jeg skrev om Melinda men jeg synes bare at hun fortjente et skriv for alt det hun har givet til mig og de mange andre faste gæster som jeg ved hun har så nye gæster kunne få glæde af at besøge hende.

Jeg kan godt se at  PEP når jeg læser hans kommentarer er et meget negativt menneske og jeg har faktisk ondt af ham det må da være forfærdeligt altid kun at kan se de negative ting her i livet.

Men jeg synes lige at jeg vil afslutte med at hælde lidt salt i såret.

Jeg er ikke forelsket i Melinda men holder utroligt af hende fordi hun er sådan et sødt menneske der har givet mig så meget,

Jeg elsker min kone som jeg har været gift med i 42 år overalt på jorden ,men hun vil hellere i strikkekluppen og hygge sig med veninderne som dyrke sex så der har vi så hver vores hobby og strikkegarn koster også penge.

Jeg er en gammel ræv i dette game og har mange af de store navne i trofæskabet og har nydt godt af jeres mange goder indlæg om pigerne som nasseprins så tak for det gutter.

For lige at nævne nogen Juliepigen i Bording 64 besøg , hun er stadig aktiv for en lukket kreds

Silvia Haderuppigerne 28 besøg stoppet for nogle år siden

Rita i Bording 19 besøg stoppet

Emma i Hampen 11 besøg stadig aktiv.

Og et hav af de andre store navne 1 eller 2 besøg hvor der ikke har været kemi til mere.

Så PEP du skriver at jeg har brugt 100000 men du kan nok godt gange med 10 men de skønne piger har været pengene værd.

Melinda slår dem alle så pas godt på hende og nyd hende drenge.

Tak for nu jeg sletter min konto nu

Melinda a now you reading here so sorry for making ald this bull shitt a hope you can forgive my see you sun best vishes you now

piges service.

Redigeret af Livsnyder55

Del dette indlæg

Link til indlæg
Livsnyder55 skrev, for 50 minutter siden:

Jeg oprettede mig som nu bruger herinde for 10 dage siden og  det var mit første indlæg og også det sidste da jeg lukker min konto når jeg har lavet dette indlæg. Det var ikke for at træde på nogen jeg skrev om Melinda men jeg synes bare at hun fortjente et skriv for alt det hun har givet til mig og de mange andre faste gæster som jeg ved hun har så nye gæster kunne få glæde af at besøge hende.

Jeg kan godt se at  PEP når jeg læser hans kommentarer er et meget negativt menneske og jeg har faktisk ondt af ham det må da være forfærdeligt altid kun at kan se de negative ting her i livet.

Men jeg synes lige at jeg vil afslutte med at hælde lidt salt i såret.

Jeg er ikke forelsket i Melinda men holder utroligt af hende fordi hun er sådan et sødt menneske der har givet mig så meget,

Jeg elsker min kone som jeg har været gift med i 42 år overalt på jorden ,men hun vil hellere i strikkekluppen og hygge sig med veninderne som dyrke sex så der har vi så hver vores hobby og strikkegarn koster også penge.

Jeg er en gammel ræv i dette game og har mange af de store navne i trofæskabet og har nydt godt af jeres mange goder indlæg om pigerne som nasseprins så tak for det gutter.

For lige at nævne nogen Juliepigen i Bording 64 besøg , hun er stadig aktiv for en lukket kreds

Silvia Haderuppigerne 28 besøg stoppet for nogle år siden

Rita i Bording 19 besøg stoppet

Emma i Hampen 11 besøg stadig aktiv.

Og et hav af de andre store navne 1 eller 2 besøg hvor der ikke har været kemi til mere.

Så PEP du skriver at jeg har brugt 100000 men du kan nok godt gange med 10 men de skønne piger har været pengene værd.

Melinda slår dem alle så pas godt på hende og nyd hende drenge.

Tak for nu jeg sletter min konto nu

Melinda a now you reading here so sorry for making ald this bull shitt a hope you can forgive my see you sun best vishes you now

piges service.

Jeg kunne ikke være mere ligeglad. Og jeg er sikker på at Melinda læser dansk cirka lige så godt som dit engelsk. Excuse me…

Redigeret af Pep

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Livsnyder55 skrev, for 32 minutter siden:

eg lukker min konto n

Det behøver du ikke. Tror ikke det vare længe før du ikke skal læse noget fra Pep

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @Livsnyder55

Det er trist at du vælger at forlade EG igen pga. Pep's utrolige negative holdninger. Det er bestemt IKKE den tone som der normalt er her på EG.

Tak for din beretninger, det vigtigste her i livet er at nyde det, vi er her jo kun en gang og det kan jeg læse at du gør med alle de dejlige piger :)

Jeg håber at du vil ombestemme dig og blive på EG og fortælle om dine skønne omgivelser. 

Kan du have en fantastisk dejlig dag  :)

Venlig hilsen 

lille_peter 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror jeg har Besøgt hende 20-25 gange i gennem årene. 

er ikke sikker på det er sølvbryllup endnu. men regner med at nå det. :)

er helt enig med Livsnyder, Melinda er bare en sød og dejlig person, som man nok kan læse af mine anmeldelser af hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...