Hop til indhold
whipit

Anastasya - Når SM bliver bedre og bedre - 5/5 stjerner igen !

Recommended Posts

Når SM bliver bedre og bedre !

En anmeldelse af Anastasya - for femte gang og 5 ud af 5 stjerner igen !

For de fleste er SM en konstant udvikling og en nysgerrighed om en nydelse og en spænding omkring at se en Domina. Det er metoder til nydelse, legetøj til nydelse og i sig selv udfordringen, om at bede et andet menneske, at påføre sig kontrolleret smerte og til sidst se resultaterne på kroppen i dagene derefter.

For en Domina at mestre disse mange facetter, kræver stor viden og stor sexlyst, samt en åbenhed overfor de mest bizarre lege.

Det er efter min mening kun domina’er med stor erkendelse om deres sexualitet og stor intelligens, der reelt kan følge deres kunders ønsker ud i de mindste detaljer og give dem en nydelse både mentalt og fysisk. De yngste domina’er er ofte for uerfarne og de ældre er ofte sexuelt mætte og kun sultne efter penge. Det sidste giver et ringe samarbejde og ringe lyst til at fortsætte med flere seancer. Det kan undre at trætte og uoplagte domina’er kan blive ved med at tiltrække kunder. Men den sidste idiot er jo ikke født endnu siger man. Og jeg var selv en af dem - læs videre.
Jeg har i en alder på 60 efterhånden mødt ca. 10 forskellige prof dominaer med vidt forskellige resultater. Jeg har også holdt mig fast til en enkelt domina, der af omstændighederne efterhånden også blev mæt og mindre inspirerende.

Under Coronaen i foråret 21 havde jeg ubeskrivelig lyst, til at prøve en ny domina og kontaktede Madam M i Odense, som jeg naivt havde forelsket mig i på hjemmesiden. Læs min tidligere og skuffende anmeldelse af min egen naivitet og Madam M’s uærlighed og træthed. En træthed der gjorde man ikke kunne tage sig sammen til at aflyse en session, og sende i alt kr. 4500.- tilbage over Mobilepay. Intet hørt og meget skuffende og dumt, når man skubber absolut trofaste kunder væk.
Men intet er jo så skidt, at det ikke er godt for noget siger man. Jeg tog så i efteråret 2021 mig sammen og læste diverse anmeldelser. Klog af skade og lidt fattigere.

Jeg kontaktede Anastasya, fik en aftale dagen efter, og det var en forrygende succes fra start til slut. - læs min tidligere anmeldelse også her.

Siden er det kun blevet bedre og bedre !!

Hvorfor?
- Fordi jeg altid gør mig umage med nøje at beskrive, hvad jeg kan lide og fordi Anastasya faktisk læser det, og gør sig umage. Denne praksis har jeg brugt gentagne gange, men med skiftende resultater. En Domina der kalder sig “Den bedste” (gæt selv) skrev hun ikke kørte efter manuskript og en ellers stinkende dejlig domina fra et kendt Odense-toturkammer, mente ikke mine ønsker var noget der kunne opfyldes - jeg blev altså kasseret som “fantast” eller en besværlig kunde uden vi havde snakket det igennem. Intet er mere forkert - men ingen af dem havde energi eller var parat til at forsøge. Min beskrivelse af seancen her med Anastasya beskriver nok at de tidligere nævnte faktisk slet ikke havde regnet mig ud - eller lyst til at forsøge, og derfor er de faktisk slet ikke så heltstøbte domina’er eller bare ikke intelligente nok eller ikke åbne nok mere. - Mætte.


- En undtagelse er faktisk Lady Cherie, der har brugt et helt liv på at blive klogere og bedre. Hun gav mig en imponerende klog seance og en optakt der er mesterlig. At hun så er ualmindelig velplejet, vel-dresset og raffineret og renskuret som et stykke LUX-sæbe gør det bare til en større oplevelse - læs også min anmeldelse af Lady Cherie - 5 ud af 5 stjerner.

Men Anastasya har det hele - og er kun 30 år - meget imponerende. Hendes billeder er imponerende - og meget tæt på det du får. For mig er hun en dronning og minder mig om Domina Anita AS fra Søborg Hovedgade i en fjern fortid - for dem der kan huske denne legendariske og gudesmukke Domina, også kaldet Gummi-Dronningen - med rette !
Det siges hun er aktiv endnu, men jeg har ikke lige stødt på hende.

Min passion:

Min passion er at tabe kontrol, at bede om en jernhård seance, og så vide man har bedt om noget helt urealistisk, hvor dominaen skal bruge sin intuition og sunde fornuft om hvornår “nok er nok”. Det giver mig en optakt, hvor jeg i dagevis er i en anden verden, jeg tænker som en gal over hvad jeg har bedt om, og hvad nu, hvis min Domina reelt gennemføre det. Besvimer jeg så? Eller dør jeg af et hjertestop eller…… hjernen kører på fuld kraft !

Jeg er meget visuel og elsker vreden hos en smuk og sexuel kvinde - den er for mig ubeskrivelig sexuel. Jeg elsker en kvinde der mestre at køre mig op i området, hvor hjernen kører på nødprogram for at bekæmpe smerte og man ikke engang kan stave sit navn bagfra. Anita AS fra Søborg vidste præcis, hvor denne grænse var. Man kampsveder, ryster og næsten får flimren for øjnene, og når seancen er forbi, er man mentalt helt brugt op - hjernen har brugt sine reserver flere gange. Især når en domina mestre pauser på de rigtige tidspunkter, ægger og så starter forfra, er man helt flad. Totur og afhøringer i fortiden mestre denne variation - den onde og den søde afhører. Lady Cherie udmattede mig så meget ved mit første møde, at jeg knapt kunne køre hjem, jeg sov i 3 timer i træk om eftermiddagen og først næste dag var jeg laddet helt op igen - imponerende !

Værktøj:

I min barndom så jeg Diana Benneweiss stå i midten af mannegen i Cirkusbygningen med den længste dressurpisk, præsist smælde foran og bagved hestene. Hun var rigget ud i en kæmpe kjole og barmen var svulmende. Jeg har nok været 10 og i ekstase over skønheden og præcisionen med pisken. Jeg vidste fra den dag, jeg var til dronninger. Min skuffelse var stor, da jeg år efter læste at hendes mand ikke havde behandlet hende pænt. Jeg kunne ha’ været hendes yngste elsker !
Jeg har endnu ikke fundet en domina der reelt kan svinge de flere meter lange piske med styrke og agressivitet, men Diana havde også lært det med hestene siden barndommen.

Skønheden og aggressiviteten har jeg fundet hos Anastasya - og jeg er i ekstase igen, hver gang jeg har en seance.

Seancen den 5. gang.
Jeg skrev til Anastasya lige efter hun var vendt tilbage til Danmark i maj og vi bookede en seance nogle dage efter. Jeg skrev igen en lang ønskeliste og var i ekstase. Anastasya og jeg er begyndt at kende hinanden så godt, at vi kan grine af de samme ting og hun forstår hvem jeg er, og hvad jeg kan lide.
Tiden vi bare har hygget er givet godt ud, for jeg booker altid 90 eller 120 minutter, og bruger gerne lidt tid på at hygge og evaluere, hvad der har været dejligt, og hvad der kan ændres efter mine ønsker. Anastasya lytter reelt og den efterfølgende seance er så blevet endnu bedre. Bravo, her er ikke meget træthed og mæthed !

Hvad havde jeg bedt om:
Jeg havde skrevet hun meget gerne måtte blive rigtig hidsig når hun så mig, og så køre mig helt over med pisk, spark i de ædlere dele og bundet som en gris. Det blev jeg, også i den grad, og jeg skulle aldrig ha’ givet frit til hidsigheden - men det var skønt !!


Jeg blev hevet ind af døren med huen over øjnene. Da hun havde været ude i byen, blev jeg lagt på gulvet på maven, og så nettede hun sig lige lidt op. Så blev tøjet beordret af, og jeg kunne høre hun skiftede tøj og lynede støvler. Så blev jeg beordret siddende på knæ med spredte ben. Jeg havde spurgt efter at hun ikke havde de blå kontaktlinser på, så jeg kunne se ind i hendes skønne brune øjne. Med et snuptag flåede hun huen af mig og  kunne se hun havde skiftet til et sort catsuit og høje lange plateau-støvler.
Så fik jeg utallige lussinger og blev bandet og spyttet i ansigtet. Anastasya kan se virkelig rasende ud når hun vil, og lige som forrige session, hvor hun sad på mig i sengen og hidsigt tæskede min bagdel, tænkte jeg igen: “Shit, her er en domina der ikke har nogen stopklods - min død bliver snarlig og smertefuld” - men Anastasya spiller perfekt, så man reelt bliver bange og ikke ved hvor det ender. Man er helt i hendes magt. Jeg gyser og nyder det samtidigt, med alle mine sanser helt på det yderste - fordi det er sex, og en samtidigt udfordring som at springe faldskærm første gang, være soldat i kamp for første gang, eller køre alt man kan på motorcykel. Man ved aldrig, hvor det ender og man skal bruge alle resourcer på at bekæmpe smerten. Det er adrenalin og endorfiner i en heftig rus - mesterligt styret af Anastasya.

Så spark i skridtet og ned på alle fire til kys af støvler. Pisk og ned på maven ved sofa og bundet på maven. En uendelig mix af pisk og smalle og brede klaskere. Støvlernes tynde hæl igen og igen plantet dybt i kødet på min ømme og stakkels bagdel.

Så op på alle fire og med min skønne domina som rodeo-cowboy på min ryg - rundt på gulvet og flere klask - stadigt med en hidsig rytter. Her er ikke mulighed for at bestemme noget som helst - og alligeve,l for Anastasya har planlagt seancen efter mine ønsker. Jeg bliver så efterladt bundet på gulvet og hun smider alt tøjet. Med det store kugle-massageapparat stimulere hun sig selv imens jeg må se på. Her er intet skuespil. Anastasya nyder det og jeg med.

Så bliver jeg beordret op i sengen, liggende på på ryggen og bundet til hjørnerne. Hun sætter sig på mit ansigt og jeg bliver beordret til at slikke hende. Jeg er i 7’ende himmel - tænk at få den gunst efter den djævelske indledning. Hun er pinlig ren og velduftende og med skønne pæne skamlæber.
Som belønning placere hun sin skønne og nøgne mis lige på min åbne mund og tømmer alt sit champagne stille og præcist ned i min mund, så jeg kan synke, og ikke en dråbe går ved siden af.

Jeg er helt mentalt og fysik færdig, føler jeg har betjent en dronning. Så lægger hun sig ved siden af og smiler til mig. Anastasya ved præcist hvad hun gør, hun ved jeg er mentalt helt og fuldstændig brugt op og samtidigt tilfredsstillet og med en oplevelse på højde med mange store oplevelser i mit liv.

Det er simpelthen når SM bare bliver bedre og bedre !!

Kære Anastasya, Tak fordi du er så klog en medspiller, jeg glæder mig uendeligt til at være i din vold igen - det er sex på det højeste mentale plan - som kun få kan give, fordi de reelt forstår deres partner i situationen. Vejen hertil kan være lang, men du læste mig fra første øjeblik. Mesterligt og langt klogere end “kun” 30 år.

Jeg kan kun anbefale Anastasya, men vær ikke nærig, brug tiden så i lærer hinanden at kende - det er ulejligheden værd, for Anastasy kan og forstår hele spektret, når i kender hinanden !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan kun tilslutte blandt dem der er til Anastasya, stor indlevelse, og så er der mulighed for at røre (når man får lov)

 

forstår ikke at der er så mange "dominaer" der ikke vil have man rør ved dem, suk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig. Hun er fantastisk. Her selv været der mange gange, og hun er den eneste jeg har lyst til. Hun forstår folk og hun giver altid en god oplevelse. Hun er 5 ud af 5 stjerner 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...