Hop til indhold

MEGET LILLE THAI

Featured Replies

Skrevet

Drømmer om en lille (ma 155 cm) thai pige/dame - gerne med A-skål der lever sig ind i sit arbejde og både yder og nyder et samvær.

Gerne i området Horsens, Vejle, Fredericia.

Alder betyder ingenting det er pigens indlevelse der tæller

Håber nogen kan hjælpe

Skrevet
lotus skrev, 1 time siden:

Drømmer om en lille (ma 155 cm) thai pige/dame - gerne med A-skål der lever sig ind i sit arbejde og både yder og nyder et samvær.

Gerne i området Horsens, Vejle, Fredericia.

Alder betyder ingenting det er pigens indlevelse der tæller

Håber nogen kan hjælpe

held og lykke 

det bliver svært at finde ;) 

Skrevet
  • Author

Jeg håber på lidt hjælp herinde. 

Måske geografien kan udvides med nogle km til Kolding, Århus. Herning kanten

Skrevet

Hvis du har tid i dag mellem 12-15 så kommer det du har brug for i dag hos gib. Hun hedder mona og er naturlig smuk. 32 år mener jeg. Små bryster, 6pack. Lever så meget ind i det og elsker virkelig at blive brugt. Sidder og bliver helt liderlig bare jeg tænker på hende.  Ville ønske jeg selv havde tid i dag.

Skrevet
Ofirofir skrev, for 33 minutter siden:

Hvis du har tid i dag mellem 12-15 så kommer det du har brug for i dag hos gib. Hun hedder mona og er naturlig smuk. 32 år mener jeg. Små bryster, 6pack. Lever så meget ind i det og elsker virkelig at blive brugt. Sidder og bliver helt liderlig bare jeg tænker på hende.  Ville ønske jeg selv havde tid i dag.

Har du et link? Tak

Skrevet

Ja hende gad jeg også godt læse mere om

Skrevet
  • Author

Havde tiden idag men du skrev ikke noget link. Kunne du ikke sende et link ii håb om at hun måske bliver lidt længere. Hun lyder spændende

Skrevet

Beklager, jamen der er ingen info på hende. https://annoncelight.dk/showad/325635

ved blot hun er forbi, da de skriver når hun er der, da hun er mind yndlings. Hun kommer forbi imorgen efter 12 igen har de skrevet.  Hun er dog ikke 155 men lidt højere, ikke dullet op men i min optik mega fucking fræk.

Skrevet

Kom du forbi? Jeg kørte fra Skagen til Aarhus i dag for at besøge hende. Det var en succes for mig. 

Skrevet
  • Author

Hej godt du fik en god oplevelse. Kan du ikke beskrive hende lidt nærmere. Højde - bryst størrelse - og gørelse/indlevelse.

Arbejde har desværre forhindret mig i at besøge hende men forventer det kan bygges ind i planen tirsdag i næste uge, Håber hun stadig er der

jeg glæder mig allerede

Skrevet

Jamen, hun er som sagt ikke vanvittig smuk, men netop hendes indlevelseløfter hende så højt op. Jeg vil skyde på hun er Max 160 små a bryster med en fladmave hvor man kan ane en 6pack. 

Derudover sindsygt blowjob hvor du kan køre helt i bund, masser af spyt og slikken på kronjuvelerne.

Hvis du vil anal kan du også få lov til det hvor du kan give den god gas.

Skrevet

Men husk alle kan have forskellige oplevelser og kemi. Men hun er klart i min top 3 af thai.

Skrevet
  • Author

tak super. Jeg glæder mig allerede til oplevelsen.

Skrevet
Ofirofir skrev, 1 time siden:

Jamen, hun er som sagt ikke vanvittig smuk, men netop hendes indlevelseløfter hende så højt op. Jeg vil skyde på hun er Max 160 små a bryster med en fladmave hvor man kan ane en 6pack. 

Derudover sindsygt blowjob hvor du kan køre helt i bund, masser af spyt og slikken på kronjuvelerne.

Hvis du vil anal kan du også få lov til det hvor du kan give den god gas.

Hvad ligger prisen på hos hende inkl. anal?

Skrevet
  • Author
Ofirofir skrev, for 3 timer siden:

Kom du forbi? Jeg kørte fra Skagen til Aarhus i dag for at besøge hende. Det var en succes for mig. 

var det mona eller gib du besøgte?

Skrevet

Mona jeg besøgte.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.