jakobhansen 97 Skrevet 4. September, 2022 Jeg har været på besøg hos Nadia igen. Denne gang i Aalborg Ø, hvor hun holder til, i en pæn og ren lejlighed. Inden folk begynder at debattere, om hun er 27 eller ej, så vil jeg bare sig at, hun er den lækreste kvinde, jeg stadig har besøgt. En fantastisk krop, perfekte bryster, og et par øjne der bare er så pæne. Hun er utroligt nem at være snakke med, selv politik kunne vi snakke i pausen, uden at det ødelagde stemningen Blond, langt hår () og en fantastisk røv, når man tager hende bagfra. Endnu en super dejlig time med Nadia ! https://annoncelight.dk/showad/223128 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Runetrasmussen 15 Skrevet 6. September, 2022 Hej, ved du om hun tilbyder BJ uden gummi, der står alle ydelser er m gummi men ved ik om det omfatter oral Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 6. September, 2022 Det står ellers tydeligt at det gør hun ikke - det var kun i gamle dage, da hun var nystartet i Bording. Der var et blowjob helt uden og de par gange jeg besøgte hende gik der ikke en dråbe til spilde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 34 Skrevet 9. September, 2022 Det enste minus ved hende er hun har så travlt. Som om man skal være færdig fær man er gået i gang desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 10. September, 2022 Stiv finger skrev, den 9.9.2022 at 13:09: Det enste minus ved hende er hun har så travlt. Som om man skal være færdig fær man er gået i gang desværre Kan slet ikke genkende den beskrivelse. Jeg oplever hun har ro på og masser af tid som situationen byder det. Og når snakken går bagefter så er hun munter og har overhovedet ikke travlt. Så du må have ramt en “særlig travl” dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg