Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været på besøg hos Nadia igen. Denne gang i Aalborg Ø, hvor hun holder til, i en pæn og ren lejlighed.

Inden folk begynder at debattere, om hun er 27 eller ej, så vil jeg bare sig at, hun er den lækreste kvinde, jeg stadig har besøgt. En fantastisk krop, perfekte bryster, og et par øjne der bare er så pæne.

Hun er utroligt nem at være snakke med, selv politik kunne vi snakke i pausen, uden at det ødelagde stemningen

Blond, langt hår (;)) og en fantastisk røv, når man tager hende bagfra.

Endnu en super dejlig time med Nadia !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det står ellers tydeligt at det gør hun ikke - det var kun i gamle dage, da hun var nystartet i Bording. Der var et blowjob helt uden og de par gange jeg besøgte hende gik der ikke en dråbe til spilde :P;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stiv finger skrev, den 9.9.2022 at 13:09:

Det enste minus ved hende er hun har så travlt.  Som om man skal være færdig fær man er gået i gang desværre 

Kan slet ikke genkende den beskrivelse. Jeg oplever hun har ro på og masser af tid som situationen byder det. Og når snakken går bagefter så er hun munter og har overhovedet ikke travlt. Så du må have ramt en “særlig travl” dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...