Hop til indhold
Morabito

Kimora hos Pussy Galores

Recommended Posts

Kopieret fra Venuslogen:

Jeg besøgte for noget tid siden Kimora hos Pussy Galores (http://www.70210026.dk/kimora.htm) for tredje gang - det er altså en pige, jeg i forvejen var ganske begejstret for!

Hun tager pænt imod, og jeg bestiller en halv time. Jeg spørger, om jeg lige kan tage et bad, og hun foreslår, at hun hopper med - jeg takker ikke nej. smile

Hun har simpelthen så pisselækker en krop, og vi tungekysser og gramser grundigt i badet. Efterfølgende går vi ind til sengen, hvor hun slikker mine boller et par minutter, mens jeg står op og hun ligger på knæ. Jeg beder hende lægge sig på sengen med benene spredt helt ude på kanten, hvorefter jeg slikker hende et godt stykke tid. Hun er særdeles modtagelig og for denne stimulans, og hun larmer rigtig lækkert - og slet ikke kunstigt. Jeg snupper et par kondom, som jeg påfører, mens jeg slikker hende. Så er det tid til at mærke hende rigtigt omkring min pik. Jeg spreder hendes ben helt ud, mens jeg langsomt presser min pik op i hende. Hun er virkelig stram og helt sindssygt lækker!

De næste 20 minutter er der fuld fart over feltet, og hun er virkelig godt oppe at ringe. På et tidspunkt, mens jeg knepper hende, hvor hun ligger på siden, tager hun min hånd og sutter grådigt på min tommelfinger, som hun til min glædelige overraskelse presser op i røven på sig selv. Det var sååå frækt... laugh

Da jeg skal til at komme, sætter jeg mig overskrævs på hendes, så hun kan give mig den med hånden. Mens hun masserer min pik, har jeg to fingre oppe i hende, som jeg knepper hende hårdt med. Endelig kommer jeg i store sprøjt ud over hendes bryster, hvorefter jeg falder sammen over hende. Vi er begge total svedige.

Vi ligger et stykke tid og tungekysser, hvorefter vi igen snupper et bad sammen.

Jeg er pænt færdig, da jeg forlader hende, og jeg vender helt sikkert tilbage - en varm anbefaling!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Morabito hun skal prøves! Der står at hun er af koreansk afstamning, ser hun meget asiatisk ud, eller er hun mere af en europæisk/asiatisk blanding?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser ganske asiatisk ud. Hun er ingen supermodel, men hun ser rigtig sød ud, og når man først møder hende, fremstår hun på ingen måde som den vildbasse i sengen, som hun er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hun ser fanme lækker ud, hun mangler blot lidt mere på fronten.

men jeg før ( meget sjældent ) været sammen med piger med små bryster, men selv jeg må jo komme videre, så mon ikke jeg en dag 'kommer' forbi, for hun ser ellers meget indbydende ud

Del dette indlæg

Link til indlæg

Piger med små bryster kan også være dejlige - og det synes jeg, Kimora er. :D

Kimora er halvt koreansk/halvt dansk og højere, end man normalt ser det hos asiater.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...