Hop til indhold
Morabito

Majse hos Club Erotica

Recommended Posts

Kopieret fra Venuslogen:

Lørdag aften kunne jeg ikke styre min nysgerrighed længere - jeg måtte bare besøge Majse hos Club Erotica (http://www.cluberotica.dk/pigerne/majse). På billederne så hun så ekstremt lækker ud, og hun skuffer ikke, hvad udseendet angår.

Jeg havde hævet 1000 kr. og bestilte dansk og fransk til hende til 700. Hun tager pengene og siger, at jeg kan også få 25 minutter til 1000. Jeg går med på den og starter med at snuppe et bad.

Efter badet går jeg ind i rummet, hvor vi skal hygge os, og lige inden hun vender tilbage til mig, tjekker jeg uret. Vi går i gang med at hun lægger sig på ryggen med benene spredt, og jeg går i gang med at slikke hende. Allerede her kan jeg godt se, at det her bliver lidt op ad bakke...hun er godt og grundigt indsøbet i glidecreme. Ikke fedt at ligge og mæske sig i.

Nå, jeg får slikket hende en 3-4 minutter, hvorefter jeg vil op i hende. Hun er okay stram, selvom hun er så heftigt indsmurt. Hun er meget stille og ligger med helt lukkede øjne under hele seancen. Jeg skiftevis knepper og slikker hende, indtil jeg får hende op på siden, hvor jeg vil kneppe hende, mens jeg ligger bag hende. Jeg når dårligt op i hende, før det banker på døren og hun siger, at det er tid til at afslutte. Jeg undrer mig og spørger, om der allerede er ved at være gået 25 minutter, hvilket hun bekræfter. Jeg får hende op på alle fire, røven i vejret og ansigtet i madrassen, hvorefter jeg knepper hende så hårdt jeg kan for at få det bedste ud af det her. Jeg kommer, og jeg trækker mig ud. Jeg tjekker uret, og jeg kan rigtig nok konstatere, at der ikke er gået 25 minutter, men kun 15...

Fuck, det er irriterende. Tøsen har ikke bare leveret en temmelig lunken præstation - hun har også i samarbejde med sin telefondame snydt mig for 10 ud af 25 minutter. Det er bare ikke i orden. Jeg synes, at de plejer at være rimelig fair med tiden på Erotica, men efter den her omgang, har jeg ikke rigtig lyst til at sætte mine ben hverken hos dem eller Romantica mere.

Det var ikke en god oplevelse. Majse er sindssygt lækker, og havde hun været den mindste smule engageret, ville det have været en okay oplevelse, men der manglede bare så meget.

Jeg kommer - som sagt - ikke igen. Hverken hos Majse eller Erotica/Romantica.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Morabito nu hvor VL for alvor er gået kold på 2.måned må vi søge herover og så er det enda gratis!

Har selv haft den tvivlsomme fornøjelse af Majse og tidligere anmeldt hende her. Er fascineret af hendes affekterede Holte/Gentofte accent som står i skarp kontrast til den branche hun bevæger sig i. Den er som taget ud af en dansk overklasses sort hvid film af 60erne. Hun er en flot pige, flot naturlig krop og bryster og selvom hun formentlig gør sig umage og gerne vil virker hun lige som hendes accent stiv og fejlplaceret i branchen.

Club Erotica er såmen et fint nok sted. Det er pænt og rent, ligger diskræt og priserne er endnu ikke gået ud af kontrol som de er hos Romantica og Cassiopeia. Har prøvet Melanie og Christina de kan begge anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været på Christina fire gange, og jeg har altid været begejstret for hende. Har man lyst til at knalde en pige, der ligner en på 16, er Christina ikke et dårligt bud. Men Coolio, hvis du ikke har besøgt Emmallie samme sted, vil jeg virkelig opfordre dig til at komme afsted! Hun er endnu mindre og mere spinkel end Christina, og hun giver en ret fantastisk service. Jeg tror i øvrigt, at jeg lige vil kopiere en af mine anmeldelser af Christina på Venuslogen herover.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...