Hop til indhold

Recommended Posts

martin55 skrev, den 5.9.2022 at 21:46:

du kunne vel ikke mere. derfor

Kan man ikke lave en funktion så man kan markere de her profiler som  Martin55 som en snyde profil, der alene er her for at snyde os. Han er jo tydeligvis en af bagmændene.  

Optimalt kunne eroguide jo slette dem.

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, den 9.9.2022 at 15:02:

Kan man ikke lave en funktion så man kan markere de her profiler som  Martin55 som en snyde profil, der alene er her for at snyde os. Han er jo tydeligvis en af bagmændene.  

Optimalt kunne eroguide jo slette dem.

Altså et hurtigt kig på martin55s profil, og intet indikere at han er en snydeprofil. Mon ikke bare folk skulle tage deres sølvpapirs huer af, og gemme det til når der virkelig er tale om noget fordækt.

Redigeret af skunken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, den 9.9.2022 at 15:02:

Kan man ikke lave en funktion så man kan markere de her profiler som  Martin55 som en snyde profil, der alene er her for at snyde os. Han er jo tydeligvis en af bagmændene.  

Optimalt kunne eroguide jo slette dem.

Martin55 er såmænd ægte nok. Jeg vil endda gå så langt at sige , han er helt....unik. Der findes ingen andre som ham i hele verden..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Har anmeldt annoncen til AL. Lad os se om de gør noget ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mister x2 skrev, den 4.9.2022 at 04:25:

Brug ikke denne pige, du bliver snydt. Er ikke hende på billederne som kommer. Har ikke de samme tatoveringer.

https://annoncelight.dk/showad/348695

Betalte for 60 min hun skred efter 20 min

Chaffør pisser op af ens hus.

 

De herrer

Her er hendes feed back da jeg spurgte hende: j

I don't have even driver and I don't work outcall. 

And I never haved something like someone man to interrupt or someone to pay for one hour and me after 20 min to say go

Photos are absolutely mine, the proof is tattoos

That's not a thing which I can do I  in second,  I have tattoos on pictures and the same tattoos I have on me now 

Well for first the comment is writed in September, but I come in Denmark in October, the add is of one girl which worked but she leaved and gived me the add, I just changed her photos to mine and description. 


Ok, fejlen ligger i at hun genbruger en gammel annonce. Hun vil lave en ny annonce. 

Jeg vil gerne besøge hende, desværre er min boller-budget er overtrukket :(. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
essif69 skrev, for 7 timer siden:

Du kan besøge hende nu, hun er god nok 

 altså , du siger det uden at du har bekræftet hun ren faktisk er? bare fordi du fik nogle smser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charlie2022 skrev, den 13.9.2022 at 19:44:

Ja du har ret , vi burde kunne markere en annonce som fake, snydere etc.
Er eroguide til for os eller pigerne??

Øhh skulle man så ikk lave en side hvor man kan se info på alle de useriøse folk der er generelt 

Det jo ikke kun piger der kan være useriøse men absolut også mange fyrer og det var vel fint hvis pigerne kunne vælge dem fra også så de ikke spilder deres tid

Da vi startede med de event vi arrangerer var der rigtigt mange fyre der ikke dukkede op og kan nok bidrage med 2-3 toiletruller med mail på fyre vi ikke bruger tid på 

Men nu er de sorteret fra og vi har rigtige gode og stabile deltager 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mister x2 skrev, den 4.9.2022 at 04:25:

Brug ikke denne pige, du bliver snydt. Er ikke hende på billederne som kommer. Har ikke de samme tatoveringer.

https://annoncelight.dk/showad/348695

Betalte for 60 min hun skred efter 20 min

Chaffør pisser op af ens hus.

 

Fortsæt med at passe på. Svindleren er nu også her  https://annoncelight.dk/showad/354631 de samme billeder som på https://annoncelight.dk/showad/348695

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...