laudal 2 Skrevet 3. September, 2022 Var i dag hos Frække Tanja igen . Smagte lidt på missen og så satte hun sig op og sænkede sin våde kusse ned over pik. Hold op en tur med dybe sænkninger og små rappe stød , hun gav sig lidt voldsom ind imellem , og så hoppede hun af og vi smagte på de liderlig safter i en regulær 69 , hun sugede mig hel tom og en finger lidt på i kusse medens jeg suttede klitoris .Godt tømt over de 3 kvater og godt svedig . Husk at destille tid, gerne dagen før, var forbi 4 dage før uden at have bestilt tid , men hun var ikke hjemme.Tak Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 3. September, 2022 Ville hjælpe meget lærte du, at sætte link ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 3. September, 2022 (edited) Pite skrev, for 31 minutter siden: Ville hjælpe meget lærte du, at sætte link ind. yep, der er mange Tanja's i Nordjylland (jeg kender 3-4 stykker nord for fjorden, og der er sikkert flere), så et link vil hjælpe meget Redigeret 3. September, 2022 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 322 Skrevet 5. September, 2022 https://annoncelight.dk/showad/313775 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
laudal 2 Skrevet 27. April, 2023 laudal skrev, den 3.9.2022 at 20:39: Var i dag hos Frække Tanja igen . Smagte lidt på missen og så satte hun sig op og sænkede sin våde kusse ned over pik. Hold op en tur med dybe sænkninger og små rappe stød , hun gav sig lidt voldsom ind imellem , og så hoppede hun af og vi smagte på de liderlig safter i en regulær 69 , hun sugede mig hel tom og en finger lidt på i kusse medens jeg suttede klitoris .Godt tømt over de 3 kvater og godt svedig . Husk at destille tid, gerne dagen før, var forbi 4 dage før uden at have bestilt tid , men hun var ikke hjemme.Tak Tanja Hygge hej ikke mere med Tanja , Hun er sur over at hun ikke kan forstå hvad jeg skrev og blanndede en anden ind i disse skriv , så fik hun skæld ud så nu er der lukket for alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 27. April, 2023 Jeg har også besøgt hende, og sagt med det samme, så er hun rigtig god til prostata massage, jeg forsøgte også at slikke hende, men hun var ikke ren, så opgave Jeg tror ikke jeg kommer igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 179 Skrevet 27. April, 2023 laudal skrev, for 3 timer siden: Hygge hej ikke mere med Tanja , Hun er sur over at hun ikke kan forstå hvad jeg skrev og blanndede en anden ind i disse skriv , så fik hun skæld ud så nu er der lukket for alt Hvad …? Er hun ikke dansk , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 27. April, 2023 Bertil68 skrev, for 2 timer siden: Hvad …? Er hun ikke dansk , Nej, hun er ikke dansk, men forstår vist det meste 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 27. April, 2023 Jeg synes, at hun var lidt for stor (nærmest tyk) og ikke særlig sexet. Jeg mødte hende i Brønderslev i et meget beskidt og rodet hus. Ikke noget jeg ønsker at gentage. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telemaster 38 Skrevet 28. April, 2023 Jeg besøger tit tanja og hun er sgu dejlig så kan ikke nikke genkendende til de dårlige anmeldelser. hun er i øvrigt ferm med en strap-on, en skam så få lader hende bruge den på dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 179 Skrevet 28. April, 2023 telemaster skrev, for 7 minutter siden: Jeg besøger tit tanja og hun er sgu dejlig så kan ikke nikke genkendende til de dårlige anmeldelser. hun er i øvrigt ferm med en strap-on, en skam så få lader hende bruge den på dem Jeg har nu også tænkt mig at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tanja1 2 Skrevet 30. April, 2023 laudal skrev, den 27.4.2023 at 11:33: Hygge hej ikke mere med Tanja , Hun er sur over at hun ikke kan forstå hvad jeg skrev og blanndede en anden ind i disse skriv , så fik hun skæld ud så nu er der lukket for alt Jeg forstår godt hvad du mener,men du fået en time til meget god pris ,nej jeg blander ikke noget sammen så stop med dine dumme kommentarer, så når du har skrevet er det farvel er det farvel jeg har været venlig med dig meget venlig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 322 Skrevet 10. Juni, 2023 Jeg har besøgt Tanja mange gange, da hun var i Brønderslev og Tårs. Hun giver sindsygt meget urin og man ligger i sengen med gummilagen i stedet for en bruseniche med koldt gulv. Så har hygget mig mange gange med urin til jeg ikke kunne drikke mere, mens hun suttede min pik tom for sperm til ug. Savner hende sgu, så mon ikke snart jeg skal mod Aalborg, hvor hun huserer nu… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
master67 2 Skrevet 14. Juni, 2023 kan kun gi titommeren ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg