Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, så har jeg også været forbi Nonni. Der er blevet skrevet så meget om hende, og jeg kunne fornemme, at hun gav en temmelig unik oplevelse. Ikke mindst at man tilsyneladende kunne kneppe hende ultrahårdt i røven lokkede ganske meget.

Og Nonni er skam også noget for sig. Man får lov til alting, og der er ikke noget, der er for hårdt. Men jeg må simpelthen erklære, at hun fysisk bare slet ikke er noget for mig. Hun er ganske kraftig (hvilket jeg tror, at rigtig mange vil finde frækt), hvilket er, hvad det er. Men hendes fisse og røv er simpelthen så slappe, at jeg havde svært ved rigtigt at mærke hende. Som en bruger på Venuslogen skrev, følte han, at det var ligesom at køre rundt i vanillebudding, og jeg kan tilslutte mig dette billede fuldstændig.

Det plejer ikke at være noget problem for mig, hvis pigen ikke er stram, men det kræver til gengæld, at jeg tænder på hendes krop, så jeg kan holde mig hård. Jeg tændte bare ikke på Nonni.

Nonni vil helt sikkert være noget for rigtig mange, for hun giver den gas, og man får masser af tid. Det var bare ikke noget for mig. Som en kontrast hertil vil jeg næste gang besøge lillebitte, fantastisk søde og virkelig stramme http://www.romantica.dk/pigerne/emmalie igen.

Kommer jeg igen hos Nonni? Aldrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...