Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Så fik jeg endelig fået taget mig sammen til at besøge den skønne NADIA på Amager.

Kommunikationen flød let og ubesværet på sms - gode klare beskeder om aftale, priser og sted.

Stedet var i noget nyere byggeri på Amager - let diskret at kommer til da man får en kode og derfor hurtigt kan buzze sig ind i opgangen. Fin lejlighed med mulighed for at tage bad før og efter agten. Der er flere piger i lejligheden - men alle er meget obs på at det er diskret - så jeg hørte svagt en anden gæst - men så ham ikke.

Men cluet var på alle måder Nadia - som ser nøjagtigt ud som på sine billeder - dog havde hun ikke briller på. Dejlig petite med de sødeste små bryster, skønne øjne og en guderøv. Det var en dejlig kæresteagtig stemning fra første sekund. Kys som jeg kunne lide - lidt grådige med lyfter om mere. Og så ned på sengen og kæle - hvorefter jeg fik en mega dejlig gang super fransk - og manner hvor hun kunne tage min pik dybt. Jeg fik hende slikket og det var noget hun kunne lide - lod det til .

Efterfølgende - måtte jeg love ikke at være for voldsom da hun synes at mit vedhæng var stor. Hun red mig først langsomt og så vildere og vildere til jeg kom oppe i hende og hun svedig hoppede af.

Helt udkørt en dejlig aftørring og hyggesnakke- hun er behagelig at snakke med så afste til et bad før afgang - ingen skynden i forhold til tid.

Kommer jeg igen - helt klart JA. Måske inden hun tager hjem til Ungarn omkring den 12. september.

Anbefaling : Top.

Max

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Bjævermose skrev, for 31 minutter siden:

Helt udkørt en dejlig afføring og hyggesnakke

*ser frem til kommentarer til dette udsagn*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...