Hop til indhold

Gadepiger

Featured Replies

Skrevet

Hvor finder man gadepiger i dag? Efter de er forsvundet fra Skelbækgade

Skrevet
gulerod skrev, for 17 minutter siden:

Hvor finder man gadepiger i dag? Efter de er forsvundet fra Skelbækgade

Der er osse denne efterlysning 2 dage gammel 

Skrevet

Jeg var igennem Istedgade i sidste weekend og der går enkelte piger. 

Der er de Afrikansk piger, som man skal holde sig fra :( De har mere travlt med at tømme dine lommer end de har med at give en ydelse.

der går nogle Østeuropæiske piger, som totalt har misforstået begrebet penge. Fik et "special price" tilbud på 500 for et blowjob. Det var så lige mere end jeg havde tænkt mig at ofre på det projekt. Turde ikke spørge om mere af skæk for at høre en pris der var stukket helt af.

Om der er etniske dansk piger ved jeg ikke. Der var godt nok 2, men de stod der, da gaden blev bygget, så der var jeg og lillemanden enige om, at vi ikke skulle have noget i klemme :) 

Hvis nogen hører eller ser noget, så skriv herinde.

Skrevet

Gik gennem Istedgade i går aftes/nat. Der var flere afrikanske kvinder. En var rigtig flot. Der var også et par øst-europæere, også en ganske flot imellem. 

Går man alene på gaden hopper de på en og kan være svære at ryste af. Jeg skulle bare hjemegentligt. Aner ikke deres priser, men udbudet så ud til at være støre end efterspørgslen. 

Skrevet
Muckenschnabel skrev, 1 time siden:

Gik gennem Istedgade i går aftes/nat. Der var flere afrikanske kvinder. En var rigtig flot. Der var også et par øst-europæere, også en ganske flot imellem. 

Går man alene på gaden hopper de på en og kan være svære at ryste af. Jeg skulle bare hjemegentligt. Aner ikke deres priser, men udbudet så ud til at være støre end efterspørgslen. 

Jeg arbejdede på et tidspunkt på Sønder Boulevard og skulle derfor enten til og fra Hovedbanegården eller Dybbøls Bro Station, jeg lærte hurtigt, at hvis jeg gik afslappet og måske sp på omgivelserne, fik jeg det ene tilbud efter det andet, gik jeg derimod med målrettede skridt og kiggede lige frem, så fik jeg lov at gå i fred, så på den måde kan man med sit kropssprog signalere, om man måske er interesseret, eller om man bare skal forbi. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.