Hop til indhold

Blow job i omklædningsrum

Featured Replies

Skrevet

Goddag alle sammen,

Min kærest og jeg er ved at undersøge nye lege og vi har fundet ud af at vi begge tænder på ideen om at hun giver et blowjob i en butiks omklædningsrum.

Så jeg vil hører om der er nogen der har gode erfaring med steder man kan gøre det, og måske om der er tidspunkter der er bedre end andre? Det er selvfølig tanken om at blive opdaget der tænder os, men vi gider jo heller ikke blive afbrudt med det samme :D

Som sagt er det helt nyt for os så al hjælp er værdsat :)

Hilsen

Mark

Skrevet

Du mener "prøverum" (omklædning er ved fx sportshaller o.lign.). Jeg tror ikke det er smart at skrive konkrete forslag her, og du har jo heller ikke skrevet landsdel. Men jeg vil råde til at gøre det et sted, hvor der er en dør, der kan låses. 

Ellers overvej også en elevator med "stop"-knap. Det har jeg selv prøvet (måtte trykke stop en del gange, når andre prøvede at tilkalde ...). 

Skrevet
Orange Mark skrev, for 1 time siden:

Goddag alle sammen,

Min kærest og jeg er ved at undersøge nye lege og vi har fundet ud af at vi begge tænder på ideen om at hun giver et blowjob i en butiks omklædningsrum.

Så jeg vil hører om der er nogen der har gode erfaring med steder man kan gøre det, og måske om der er tidspunkter der er bedre end andre? Det er selvfølig tanken om at blive opdaget der tænder os, men vi gider jo heller ikke blive afbrudt med det samme :D

Som sagt er det helt nyt for os så al hjælp er værdsat :)

Hilsen

Mark

Glæd dig, og i skal selv på udflugt, og finde stedet i tænder på. 

Find en skjorte og et par bukser der skal prøves, og lad hende finde andre indimellem, så du får pauser :P

Har selv prøvet det for mange år siden, at findet stedet er dom at kikke på ny bil eller hus. 

Skrevet

Sportsbutikker er din ven - der er ofte rum som ligger lidt afsides,  sælgerne løber ikke rundt efter dig som i en tøj butik .. 

Nogle butikker har endda en dør med løs på, men det ødelægger lidt spænding.

Redigeret af LongJohn

Skrevet

Ja det kan godt være det giver lidt ekstra at prøve sig frem selv. Men kunne nu være godt med lidt inspiration og vi vil helt sikkert starte med sports butikker ud fra det du skriver @Long John! Tak :)

Skrevet

Har prøvet forskellige steder, prøverum, toilet, toilet i tog osv

Og bliver man opdaget? Hvad så? De kan højest bede os om at gå

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.