Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Buriram Ploy Ringsted

Jeg har besøgt Ploy mange gange, og må sige at hun giver en fantastisk god massage – en blanding af thaimassage og pirrende Tantra massage.

Ploy er en flot, lækker kvinde. Desværre tilbyder hun IKKE sex, KUN handjob, og det gør hun rigtig godt.

Buriram Thai Massage

Skrevet
Thai-love skrev, for 6 timer siden:

Buriram Ploy Ringsted

Jeg har besøgt Ploy mange gange, og må sige at hun giver en fantastisk god massage – en blanding af thaimassage og pirrende Tantra massage.

Ploy er en flot, lækker kvinde. Desværre tilbyder hun IKKE sex, KUN handjob, og det gør hun rigtig godt.

Buriram Thai Massage

Men har før fået FP på stedet af de andre piger. Kender du noget til dem der er der pt.?

Skrevet
  • Author

Jeg er ikke sikker, men tror at det muligt. Du kan jo selv spørge når du bestiller ;-)

Skrevet

Har været hos Ploy og hun er virkelig lækker og sexet.

Smuk krop med tunede babser på den gode/bløde måde og mørke halvstore nipler.

Finder hende reserveret og efter at have forsøgt at komme tættere på et par gange uden held, og flere gange kørt forgæves da hun pludselig ikke var der alligevel og andre finurligheder har jeg strøget hende fra listen.

Der er også en Po / Jaja / Jeje / Nicha på stedet mig bekendt.

Skrevet
Solskin skrev, for 12 timer siden:

Finder hende reserveret og efter at have forsøgt at komme tættere på et par gange uden held, og flere gange kørt forgæves da hun pludselig ikke var der alligevel og andre finurligheder har jeg strøget hende fra listen.

Ploy er der ikke fuld tid da hun ogå skal tage sig af sin datter. Hun træffes bedst i dagtimerne på hverdage. Jeps Ploy er rigtig sød og hun lader ikke folk komme tæt på, da hun også har et privatliv. 

Det skifter lidt hvem hun ellers har der, men der er ofte nogle som kan betjene dem der ønsker mere end blot massage og et evt handjob 

Skrevet

Ja hendes datter var pludselig blevet syg og hun skulle hente hende, var løgnhistorien den ene gang, men da jeg ikke havde lyst til de andre muligheder og sagde ok så smutter jeg igen, så var Ploy mirakuløst klar på 3min.

Værd at bemærke jeg havde spurgt efter hende og fået ok pr. sms. og ingen besked om at hun ikke kunne alligevel.

Det var en af grundene til hun at slettet fra listen.

Happy day.

Solskin

Skrevet
Solskin skrev, den 3.9.2022 at 21:58:

Nogen der ved om der er nogle billeder af Ploy noget sted? , blevet lidt nysgerrig 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.