Hop til indhold

Moden Fræk Q ønsker GB

Featured Replies

Skrevet

Vi er nysgerrig efter at se om der er nogen som kunne være interesseret i at deltage i et GB af af en smuk fræk og naturlig kvinde;-)

Hun er en kvinde hvor der er noget at holde fast i og det kan hun rigtig godt lide man gør, hun nyder at få en masse pik og elsker at sutte pik og er også frisk på anal og gerne 2 pikke i fissen på samme tid eller en i hver hul så hun er fyldt helt ud. De eneste begrænsninger hun ellers har er IKKE noget med dyr eller noget med børn eller tis/lort.

Men nu kommer det så til hendes bryster som selvfølgelig er naturligt da mænd elsker bryster, men efter hun desværre har haft brystekræft og fået fjernet det ene bryst og er i dag rask igen er vi spændt på at høre der er nogen der alligevel trods kun et bryst kunne tænde på en kvinde der havde 85I nu er der så bare kun det ene tilbage.

Tanken er at lave et GB med hende i fokus som hun altid har elsket også være en 3 - 4 fyre i 1 til 2 timer hver mand skal give 750,- for at deltage og kan man vise man er fri for sexsygedomme er hun lar på at det bliver uden gummi men så er prisen 1000,- Og hvis det hele føgles rigtigt og rart for alle er der ikke nogen der siger at det skal afsluttes efter 2 timer så længe stemningen er gode så er der ikke nogen grund til at stoppe.

Pengene er blandt andet til at betale for stedet at skal afholdes og til lidt koldt at drikke under akten.

Og så tænder det hende at få penge for at have fræk sex. ;-)

Q er 38 år har født 3 børn er 170 høj har kort blond hår og vejr 90 kg og en dejlig røv.

Hendes Bestmann som også vil være tilstede som Q´s Støtte og så tænder han på at se og høre hende nyde at blive brugt og tilfredsstillet 

Han er 42 år og 178 høj vejr 120 kg og er altid i godt humør.

Vi glæder os meget til at høre fra nogen frække mænd der er med på den værste ;-)

Skrevet

Lyder som en rigtigt skøn kvinde :)

hvor i landet har i planer om at afholde GB?

Skrevet
  • Author

det bliver nok i østjylland et sted om det bliver sommerhus eller et hotel er ikke bestemt endnu.

hvor er du fra?

Skrevet
Pink_MQ skrev, for 1 minut siden:

det bliver nok i østjylland et sted om det bliver sommerhus eller et hotel er ikke bestemt endnu.

hvor er du fra?

Østjylland er fint med mig.

Jeg vil ikke anbefale et hotel til GB, der er for stor risiko for at personalet eller ander gæster finder ud af hvad der foregå også slutter festen.

Skrevet

Jeg kunne også godt være frisk hvis jeg kan få det passet ind i kalenderen

Skrevet

Jeg syntes det lyder lækkert og afhængig af tidspunktet så er jeg gerne med

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 4 timer siden:

Østjylland er fint med mig.

Jeg vil ikke anbefale et hotel til GB, der er for stor risiko for at personalet eller ander gæster finder ud af hvad der foregå også slutter festen.

Ja det har du selvfølgelig helt ret i og det vil være meget irriterende at skulle afbrydes på det grundlag. 

Skrevet

Jeg er da interesseret hvis det kan passe i kalenderen

Skrevet

Er interesseret så længe det er syd for århus og mellem 7&15 send pb

Skrevet

Ja hvis syd for Århus og i dagtimerne 

Skrevet

Jeg er også på hvis det er i Århus området men omvendt andre svar så er tidspunkt helst aften eller efter kl 16 

Skrevet

Må vi se billeder ?

Skrevet

Jeg kunne også være frisk men ville være dejligt med lidt billeder af den dejlig dame :) 

• 4 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.