Hop til indhold

KIK_LINAP809

Featured Replies

Skrevet
  • Author
newjerkers skrev, for 23 minutter siden:

Bare så du ved det. Vi andre kan ikke se profilen.

Er det fordi du ikke er medlem, eller dur linket ikke?

Skrevet

Hun skal have halvparten forud, så jeg hoppet bare videre… ikke umulig at hun er ægte, men forudbetaling er som oftest svindel og snyd…

Skrevet
Papkasse skrev, for 5 timer siden:

Er det fordi du ikke er medlem, eller dur linket ikke?

Højst sandsynligt ja. Er der også gp's der på? Troede mest det var en form af det samme, bare at man snakkede om mange flere penge

Skrevet
lucullusb skrev, for 9 timer siden:

Hun skal have halvparten forud, så jeg hoppet bare videre… ikke umulig at hun er ægte, men forudbetaling er som oftest svindel og snyd…

ja præcist det samme så nej tak

Skrevet
  • Author
lucullusb skrev, den 2.9.2022 at 22:20:

Okay, så springer jeg også over. Tak for svaret.

Skrevet

Der er 2 profiler nu der starter med KIK_ og begge med ret proffe billeder. Det skriger af FAKE!!!!!!

Skrevet

Jeg skrev til hendes Kik profil, og det dér er 100% fake/scam. Først noget med "money first" og så noget med, voucher-cards til Amazon. Jeg opgav:biggrin:

Hun spurgte forresten ikke til mig på noget tidspunkt, ej heller min lokation, Lol

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.