Hop til indhold
Guest BentSkurk74

Zativa – En anderledes oplevelse

Recommended Posts

Guest BentSkurk74

Hun var super nem, at en aftale med. Hun sendte sit mobilnummer I en af de første beskeder. Googlede hendes nummer og hendes rigtige navn kommer op, hun var/er real. Hun var noget mere slidt end billederne.  Hun snakkede I et væk. Ved ikke om det var nervøsitet eller om hun var j. Tror måske hun er misbruger, det virkede sådan. Men en lille spinkel pige, hvilket jeg godt kan lide. Vi startede med blow og derefter sex, men det nærmest drev ud af hende. Det var tydeligt, at jeg ikke var den første. Vi havde aftalt sex og anal, jeg afsluttede med anal. Hun pev lidt men sagde, at det var okay, jeg afsluttede I 2’eren. 

Det hele var øko, jeg hellere forbi lægen, når der gået en uges tid. 

Hun prøver, at virke tough, men er skrøbelig. 

Gentagelse bliver det ikke til.  

Redigeret af BentSkurk74

Del dette indlæg


Link til indlæg
BentSkurk74 skrev, for 2 timer siden:

Hun var super nem, at en aftale med. Hun sendte sit mobilnummer I en af de første beskeder. Googlede hendes nummer og hendes rigtige navn kommer op, hun var/er real. Hun var noget mere slidt end billederne.  Hun snakkede I et væk. Ved ikke om det var nervøsitet eller om hun var j. Tror måske hun er misbruger, det virkede sådan. Men en lille spinkel pige, hvilket jeg godt kan lide. Vi startede med blow og derefter sex, men det nærmest drev ud af hende. Det var tydeligt, at jeg ikke var den første. Vi havde aftalt sex og anal, jeg afsluttede med anal. Hun pev lidt men sagde, at det var okay, jeg afsluttede I 2’eren. 

Det hele var øko, jeg hellere forbi lægen, når der gået en uges tid. 

Hun prøver, at virke tough, men er skrøbelig. 

Gentagelse bliver det ikke til.  

Hvor i landet var det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FodFyr
BentSkurk74 skrev, for 4 timer siden:

Hun var super nem, at en aftale med. Hun sendte sit mobilnummer I en af de første beskeder. Googlede hendes nummer og hendes rigtige navn kommer op, hun var/er real. Hun var noget mere slidt end billederne.  Hun snakkede I et væk. Ved ikke om det var nervøsitet eller om hun var j. Tror måske hun er misbruger, det virkede sådan. Men en lille spinkel pige, hvilket jeg godt kan lide. Vi startede med blow og derefter sex, men det nærmest drev ud af hende. Det var tydeligt, at jeg ikke var den første. Vi havde aftalt sex og anal, jeg afsluttede med anal. Hun pev lidt men sagde, at det var okay, jeg afsluttede I 2’eren. 

Det hele var øko, jeg hellere forbi lægen, når der gået en uges tid. 

Hun prøver, at virke tough, men er skrøbelig. 

Gentagelse bliver det ikke til.  

væmmes ved dit skriv . Burde du ikke være den voksne her istedet for at tænke med din pik ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sliksen skrev, for 4 timer siden:

Dejligt du fandt en skrøbelig misbruger at have ubeskyttet sex med.

 

FodFyr skrev, for 1 time siden:

væmmes ved dit skriv . Burde du ikke være den voksne her istedet for at tænke med din pik ?

Skønt med konstruktive og og informative kommentarer...!!!  :unsure:

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FodFyr
Dressmann skrev, for 11 timer siden:

 

Skønt med konstruktive og og informative kommentarer...!!!  :unsure:

Dressmann

?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej..nej...ikke igen!...disse historier er simpelthen for afstumpede at høre om. Prøver lige igen....På Eroguide er vi er voksne mænd der besøger sugarbabes/glædespiger der er 100% afklarede...... vi besøger ikke misbrugere med selvdestruktiv adfærd... hun er bestemt ikke en SB/GP......hvis vi uheldigvis møder op hos disse sårbare piger, går vi pronto vores vej igen....alt andet er simpelthen en rystende mangel på moral og etik i min bog...er der en voksen tilstede?......føj for satan!!!:angry:

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FodFyr
GIANT COCK skrev, for 24 minutter siden:

Nej..nej...ikke igen!...disse historier er simpelthen for afstumpede at høre om. Prøver lige igen....På Eroguide er vi er voksne mænd der besøger sugarbabes/glædespiger der er 100% afklarede...... ikke misbrugere med selvdestruktiv adfærd... hun er bestemt ikke en SB/GP......hvis vi uheldigvis møder op hos disse sårbare piger, går vi pronto vores vej igen....alt andet er simpelthen en rystende mangel på moral og etik i min bog...føj for satan!!!:angry:

Lige mine ord, disse mænd som billigere det eller gør det er absolut afstumpet og uden dømmekræft ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FodFyr
Dressmann skrev, for 21 timer siden:

 

Skønt med konstruktive og og informative kommentarer...!!!  :unsure:

Dressmann

Du er sku da helt væk, tænk hvis det var din datter, så lad vær med at spille smart her .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
GIANT COCK skrev, for 14 timer siden:

Nej..nej...ikke igen!...disse historier er simpelthen for afstumpede at høre om. Prøver lige igen....På Eroguide er vi er voksne mænd der besøger sugarbabes/glædespiger der er 100% afklarede...... vi besøger ikke misbrugere med selvdestruktiv adfærd... hun er bestemt ikke en SB/GP......hvis vi uheldigvis møder op hos disse sårbare piger, går vi pronto vores vej igen....alt andet er simpelthen en rystende mangel på moral og etik i min bog...er der en voksen tilstede?......føj for satan!!!:angry:

helt enig, selv om det kan være svært når man mødes , at afklare : Jeg har mådt en som endte med od og selvskade og nu skal i behandling, men super sød pige, som desværre havde adhd og meget andet som endte med at give hende mange problemer. Jeg kan , tænker jeg , ikke være bekendt at sige hvem. Men super sørgelig oplevelse, og jeg holdt mig væk, sidste gang og snakkede kun med hende. Men kunne ikke hjælpe. Hun skal nu på afvænning i 3 mdr !

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 14 minutter siden:

Jeg kan , tænker jeg , ikke være bekendt at sige hvem. Men super sørgelig oplevelse, og jeg holdt mig væk, sidste gang og snakkede kun med hende. Men kunne ikke hjælpe. Hun skal nu på afvænning i 3 mdr !

Yes, vi er fornuftige og årvågne sexkunder. Dette er en helt neutral forretning mellem 2 afklarede, voksne mennesker. Hvis pigerne er i problemer med stoffer og selvskade kan vi ikke hjælpe. Det findes der heldigvis andet professionelt personale der kan. Vi forventer som kunder 100% diskretion og dette skal pigerne selvf. også have. 

Sensus communis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FodFyr
Dressmann skrev, for 3 timer siden:

@GIANT COCK @FodFyr @Sliksen @daddyo tag den i generel debat.

I afsporer tråden....!

Om jeg er for eller imod - er fuldstændig irrelevant i denne tråd @FodFyr

Dressmann

så smut hvis du ikke ikke gider høre på os, syntes det er super relevant at få belyst sølle sex købere som burde hænges til tørre offentligt .

Del dette indlæg


Link til indlæg
FodFyr skrev, for 45 minutter siden:

så smut hvis du ikke ikke gider høre på os, syntes det er super relevant at få belyst sølle sex købere som burde hænges til tørre offentligt .

Ro på, mester. Er en interessant debat - men ikke i denne tråd. = General Debat

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BentSkurk74
Jeg er blevet noget overrasket over den debat mit indlæg har skabt. Blev faktisk lidt skræmt af trussel lignende karakter.
 
Daddyoe efterspørger først et link, hvorefter han hopper på en høje hest. Det er fandme til, at brække sig over.
 
Når det er sagt, så har jeg fået beskeder i min inbox, så som; Sender du hendes nummer, Sender du hendes Navn og adresse. Det kommer ikke til, at ske. Hun bor i Albertslund tæt på Vestegnens Politi Station, thats all.
 
Det kan godt være, at jeg er "burde være voksen". Men alle der er sammen med SugarBabes, er sammen med piger der stort set kunne være deres døtre. Ja, det er jo i offentlig opinion sygt. Jeg har været samme med rigtigt mange SugarBabes og min erfaring siger at mere 80% har noget med i bagagen. Med de kommentarer jeg har fået, så har mange en forestilling om "Pretty woman", jeg kan kun sige wake up. life is tough for SugarBabes. Efter min opfattelse burde de fleste ikke være der.
 
Jeg vil nu slette min profil herinde, da jeg ikke er så meget for, hvad der ligner trusler.
 
Mit afsluttende budskab vil være; Pas godt på SB og GP. behandl dem ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FodFyr skrev, for 6 timer siden:

så smut hvis du ikke ikke gider høre på os, syntes det er super relevant at få belyst sølle sex købere som burde hænges til tørre offentligt .

Jeg smutter ikke og du kan lave en tråd i generel debat. Læs vores regler før du skriver. 

Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FodFyr
Keeper skrev, for 18 timer siden:

Jeg smutter ikke og du kan lave en tråd i generel debat. Læs vores regler før du skriver. 

Keeper

 

Redigeret af FodFyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte ZATIVA, for flere år siden. Dengang under profilnavnet Havana. Hun holdt til i det store kompleks af ungdomsboliger i Morbårhaven. Lidt rodet og beskidt, og så havde hun flere husdyr og en stor hund.

Men når det er sagt, så var der tale om en ung sprød pige, som var med på meget, dog ikke anal dengang, som beskrevet ovenfor. 

Jeg besøgte hende over noget tid men så stoppede hun. Kan se, at hun ikke har været online nogle dage, men vil helt klart prøve, at få kontakt igen når hun er online. Det var billig sex med en ung pige. Gentagelse ja ta.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...