Hop til indhold
ANALyst

Pam i Randers - et dejligt gensyn

Recommended Posts

Der ligger allerede nogle anmeldelser om Pam her i forum, men siden de næsten allesammen er 2 år gamle eller ældre, tænkte jeg at jeg kan lige rapportere igen.

https://annoncelight.dk/showad/301262

Jeg havde fornøjelsen af at være sammen med hende allerede for godt et år siden i Bording og hvad skal jeg sige, hendes service er ikke blevet dårligere.

Jeg tog 45 minutter med megafransk og anal og det er lige præcis hvad jeg fik. Hun leverer det hele med et smil på læben. Hun sutter som en drøm med masser af spyt og øjenkontakt. Hun elsker at blive slikket og giver én fornemmelsen af at man bare er den bedste til det. Desuden er hun også virkelig nemt at snakke med.

Alt i alt en dejlig kvinde som jeg sikkert besøger endnu en gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ANALyst skrev, for 12 timer siden:

Der ligger allerede nogle anmeldelser om Pam her i forum, men siden de næsten allesammen er 2 år gamle eller ældre, tænkte jeg at jeg kan lige rapportere igen.

https://annoncelight.dk/showad/301262

Jeg havde fornøjelsen af at være sammen med hende allerede for godt et år siden i Bording og hvad skal jeg sige, hendes service er ikke blevet dårligere.

Jeg tog 45 minutter med megafransk og anal og det er lige præcis hvad jeg fik. Hun leverer det hele med et smil på læben. Hun sutter som en drøm med masser af spyt og øjenkontakt. Hun elsker at blive slikket og giver én fornemmelsen af at man bare er den bedste til det. Desuden er hun også virkelig nemt at snakke med.

Alt i alt en dejlig kvinde som jeg sikkert besøger endnu en gang.

Jeg er helt enig i at hun er super, og som ekstra bonus når man tager hende bagfra er at man også har fornemmelsen af at man  knepper hendes datter.

Den stor flotte tato af hendes datter. (to fluer med et smæk)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stigstig skrev, Lige nu:

Jeg er helt enig i at hun er super, og som ekstra bonus når man tager hende bagfra er at man også har fornemmelsen af at man  knepper hendes datter.

Den stor flotte tato af hendes datter. (to fluer med et smæk)

Det lyder ret sygt. Jeg tænker at hendes datter er et barn så du har jo seriøst brug for hjælp!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pep skrev, for 29 minutter siden:

Det lyder ret sygt. Jeg tænker at hendes datter er et barn så du har jo seriøst brug for hjælp!!

(Ironi) Det jeg prøver at hentyde til er at hun ikke er 28, men måske 40.  for det billede på ryggen er ikke af et barn.

PS. men hun er lækker og  alle pengene vær. altså Pam.:)  Der er jo mange forskellige lyster .nogle vil gerne bolle høj gravide kvinder :biggrin:

Redigeret af stigstig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...