Firefly82 8 Skrevet 2. September, 2022 Hej alle det er efterhånden lang tid siden jeg har smidt en besked herinde så i må have mig undskyldt hvis jeg er lidt rusten efterlysningen går egenligt mere ud på om der er nogen der kan berette om mulatte Yvette er den samme super gode oplevelse som for år tilbage overvejer nemlig kraftigt at aflægge besøg håber der er nogen derude der har været forbi for nyligt der kan berette lidt om det rigtig god dag til alle . beklager hvis linket ikke virker optimalt https://annoncelight.dk/showad/292275 vh firefly 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Firefly82 8 Skrevet 4. September, 2022 Er der virkelig ikke nogen der har besøgt Yvette for nyligt der kan berette om hun stadig er den samme gode gamle kvinde der med et glimt i øjet yder høj service stadig ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rud 7 Skrevet 4. September, 2022 Det er jo svært at vide når linket ikke virker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Firefly82 8 Skrevet 6. September, 2022 Det virkede forleden hun må være taget på ferie men der må da være nogen der kender hende bare af navnet alene tænker jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg