Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvis du har kontaktet hende og prøvet flere gange på forskellige måder så der stor sandsynlighed for at du på en eller anden måde er blevet dømt ude.. Så det måske ikke helt god stil hvis du sniger dig ind via bagdøren så at sige:ph34r::P.. 

Skrevet

Jeg har også kontaktet Emilly både på Whatsapp og på sms, hun har heller ikke svaret mig og hun har helt sikkert ikke blokeret mig. Det kan hun ikke have gjort på baggrund af mine meget venlige beskeder. Jeg tror bare at hun har flere kunder end hun kan klare, og måske kan hun heller ikke klare så mange som før nu når hun er gravid.

Skrevet

Jeg kan heller ikke få kontakt. Har set hende omkring 15 gange det seneste års tid, og der har altid været god stemning. 

Men jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste!

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Hvis du har kontaktet hende og prøvet flere gange på forskellige måder så der stor sandsynlighed for at du på en eller anden måde er blevet dømt ude.. Så det måske ikke helt god stil hvis du sniger dig ind via bagdøren så at sige:ph34r::P.. 

Jeg ved med sikkerhed, atjeg har holdt alle aftaler med hende!

Skrevet

Har også skrevet jeg tror simpelthen ikke at hun er aktiv ligenu på trods af at annoncen er aktiv, det er for mange der har prøvet uden held til at de alle er blacklistede

Skrevet

jeg var hos hende i torsdags og fik at vide hun forlod dagen efter(hvilket så må være fredag) og kommer tilbage slut september.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.