Hop til indhold
Kass

Kaya in Aalborg - Fantastisk oplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/314335

Efter lige at komme hjem fra et besøg hos Kaya blev jeg nødt til at lave en Profil og give en anmendelse.

Kontakten gik rigtig fint og fik nemt lavet en aftale med hende, fik bestilt en times massage med mutual touch.

nød hele massagen fra start til slut og kommer endelig gerne igen

Kaya er en rigtig rigtig sød og smuk kvinde og er rigtig dygtig til hvad hun laver, og efter min mening går hun rigtig meget op det hun gør så hvis i er til erotisk massage så giv endelig Kaya et besøg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kass skrev, for 16 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/314335

Efter lige at komme hjem fra et besøg hos Kaya blev jeg nødt til at lave en Profil og give en anmendelse.

Kontakten gik rigtig fint og fik nemt lavet en aftale med hende, fik bestilt en times massage med mutual touch.

nød hele massagen fra start til slut og kommer endelig gerne igen

Kaya er en rigtig rigtig sød og smuk kvinde og er rigtig dygtig til hvad hun laver, og efter min mening går hun rigtig meget op det hun gør så hvis i er til erotisk massage så giv endelig Kaya et besøg

Hvordan kan det være du starter en ny tråd, når der allerede ligger 10 tråde om Kaya?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 9 timer siden:

Hvordan kan det være du starter en ny tråd, når der allerede ligger 10 tråde om Kaya?

Måske fordi manden er ny i forum og mangler erfaring! Hvordan kan det være, at du citerer et helt indlæg, @Servciesboy i stedet for bare at svare på tråden?

Velkommen til @Kass og tak for din anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 10 timer siden:

Gad vide hvor mange tråde der egentlig ligger om mig:P.. 

Jeg tror det er meget normalt med nye tråde da de "gamle" som regel er døde og for længst begravet.. Det havde ellers været fint hvis startsiden var bygget op så det ikke kun var nye opslag men også nye kommentarer i gamle opslag der gjorde den kom frem på forsiden.. De fleste mennesker skriver jo herinde for at det skal blive set af flest mulig.. 

Jeg tænker dog måske godt det kunne spærrer hele forsiden med gamle tråde så nye tråde ikke ville få den samme opmærksomhed.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...