Hop til indhold

Hotmamma27, Sabro

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Akasut@ skrev, for 17 minutter siden:

Ser hun ikke en smule ældre ud end 24???

Jo men der står 24.Smiler.

Skrevet

Er der et mobil nummer eller e-mail? Bor tæt på og vil gerne møde hende

Skrevet
Sødmand skrev, den 4.9.2022 at 13:50:

Er der et mobil nummer eller e-mail? Bor tæt på og vil gerne møde hende

Du finder hende på link ovenfor. Skriver til hende, og får hendes kontaktoplysninger, hvis hun ønsker at give dem til dig.

At dele kontaktoplysninger om en sugarbabe, er at svigte en tillid hun har vist.

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author
Btonni skrev, den 26.9.2022 at 11:51:

Hun er 32 år. Er ok god sex. 

Har haft kontakt gennem længere tid med hende. Skrev frem og tilbage...Så var hun syg,så var der det og det i vejen...Spurgte hvorfor hun ikke kom i fredags som aftalt...Hun skrev: ventede i 15 min...hmm. Skrev tilbage..hvorhenne, da vi ikke havde aftalt adresse hverken hos hende eller mig.Bad hende kigge i tråden.BUM..Så var jeg blokeret.Rofl lmao.Tænker så meget fake!:D

Redigeret af Pikken 69

Skrevet
Pikken 69 skrev, for 15 timer siden:

Har haft kontakt gennem længere tid med hende. Skrev frem og tilbage...Så var hun syg,så var der det og det i vejen...Spurgte hvorfor hun ikke kom i fredags som aftalt...Hun skrev: ventede i 15 min...hmm. Skrev tilbage..hvorhenne, da vi ikke havde aftalt adresse hverken hos hende eller mig.Bad hende kigge i tråden.BUM..Så var jeg blokeret.Rofl lmao.Tænker så meget fake!:D

Hos mig. Nem at lave aftale med. Ingen problemer. Du kan skrive til mig. Hvis det er? 

Skrevet
  • Author
Btonni skrev, den 29.9.2022 at 11:07:

Hos mig. Nem at lave aftale med. Ingen problemer. Du kan skrive til mig. Hvis det er? 

Besked sendt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.